جزییات بارش‌های آخر هفته/ کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در اکثر مناطق کشور

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به کشور طی روز پنجشنبه از کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای دما در اکثر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز برای برخی مناطق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پیش‌بینی شده است.فردا علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب کشور نیز بارش های پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز پنجشنبه سامانه بارشی فعالی از شمال غرب وارد کشور شده و شمال غرب برخی مناطق غرب سواحل دریای خزر دامنه‌های جنوبی البرز و به تدریج شمال شرق کشور را در بر می‌گیرد.

روز جمعه سامانه بارشی تقویت در کل کشور به جز جنوب شرق و جنوب کشور فعال خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی شنبه هفته آینده محدود به سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق از شرق کشور بوده و این سامانه اواخر وقت شنبه از مرزهای شمال شرقی کشور خارج خواهد شد.

از روز پنج شنبه تا شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور به ویژه نیمه شمالی کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما روی می دهد. امروز و فردا برای سیستان و بلوچستان و پنجشنبه و جمعه برای جنوب غرب کشور وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1493959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =