تارتار در راه "غلام پیروانی" شدن!

مربی پیکان تاکید کرد انگیزه بالایی برای دیدار مقابل استقلال دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛حسین پاشایی در نشست خبری قبل از دیدار استقلال و پیکان اظهار کرد: فکر می‌کنم سخت‌ترین قرعه ممکن به پیکان خورد. استقلال تیم خوب و قابل احترام است و بازی دشواری پیش رو داریم ولی با توجه به زمان کم در هفته اخیر، روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم. استقلال آنقدر شخصیت بزرگی دارد که می‌تواند انگیزه بالایی به بازیکنان ما برای مسابقه فردا بدهد تا بهترین عملکردشان را داشته باشند. امیدوارم با تمریناتی که انجام دادیم، بازی خوب و همراه با نتیجه داشته باشیم.

او با بیان اینکه انگیزه و اولویت تیم ما برای لیگ برتر است، ابراز کرد: تمام سعی و تلاش ما کسب جایگاه خوب در جدول است، اما برای فردا و جام حذفی نیز انگیزه خاصی داریم. تلاش می‌کنیم تا در جام حذفی نیز عملکرد خوبی داشته باشیم و بازی به بازی پیش برویم. امیدوارم با کسب پیروزی در مسابقه فردا انگیزه بیشتری برای ادامه حذفی داشته باشیم.

مربی پیکان در خصوص تغییر کادر فنی استقلال عنوان کرد: در مورد استقلال و تفاوت مربیان این تیم نمی‌توانم صحبت کنم. استقلال باشگاه بزرگی است که تصمیم به تغییر سرمربی گرفتند. هر دو سرمربی این فصل استقلال(فکری و مجیدی) از بازیکنان بزرگ بوده‌اند و امیدوارم هر کسی در استقلال است، موفق باشد.

پاشایی در مورد فعالیت پیکان در نقل و انتقالات زمستانی ابراز کرد: بارها گفته‌ام و تارتار هم گفته جنگ نابرابری در نقل و انتقالات است. می‌دانستیم نمی‌توانیم ستاره بگیریم و تمام سعی و تلاش خود را روی جذب بازیکنان خوب از لیگ یک گذاشتیم ولی وقتی همان‌ها هم به قرارداد با ما رسیدند، نتوانستیم آنها را رسمی کنیم. مشکل از باشگاه ما نبود چون محدودیت منابع مالی داشتیم و نتوانستیم رقابت کنیم.

او یادآور شد: باید بازیکن‌سازی کنیم و نمی‌توانیم مثل دیگر تیم‌ها از دست رنج دیگر مربیان بهره ببریم. سعی داریم بنزین سبز فوتبالیست‌های جوان پیکان را به فوتبال ایران تزریق کنیم و تا پایان لیگ از آنها بهره ببریم تا باشگاه‌های بزرگ از این بازیکنان جوان استفاده کنند.

مربی پیکان با اشاره به جوانگرایی این تیم گفت: در دو دیدار مقابل شهرخودرو و نفت آبادان ۹ بازیکن از آکادمی پیکان را استفاده کردیم؛ بازیکنانی که از رده سنی جوانان بالا آمدند. جای خوشحالی دارد و البته مجبور هستیم از این نفرات بهره ببریم چون از بازیکنان دیگر تیم‌ها استفاده کنیم. فوتبال ایران باید به احترام تارتار بایستد که تا این اندازه به جوانان بها می‌دهد. ما مربیان قدیمی مثل استاد غلامحسین پیروانی داشتیم ولی الان این نقش و سختی را تارتار می‌کشد. در چند سال اخیر هم بازیکنانی زیر نظر آقای تارتار در نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی بودند که الان در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند و ستاره هستند.

تارتار در راه "غلام پیروانی" شدن!

پاشایی یادآور شد: به اجبار با این نفرات باید پیش برویم. جوان‌ترین تیم لیگ ایران هستیم و امیدوارم فوتبال ایران به باشگاه پیکان و شخص تارتار به اندازه واقعی ارزش قائل شوند و فردا با جوانان پیکان آماده بازی خوب مقابل استقلال هستیم.

او اضافه کرد: امیدوارم بازی فردا به ۱۲۰ دقیقه نکشد و در ۹۰ دقیقه نتیجه به نفع ما رقم بخورد. بازی بعدی در لیگ برتر نزدیک است و نباید از طول کشیدن زمان در دیدار فردا آسیب ببینیم.


مربی پیکان در خصوص عملکرد داوران گفت: یک تیم واقعا مظلوم هستیم. در بازی قبل با احترام زیاد به تمام داوران که می‌دانیم کوچک ترین مشکلی ندارند، اشتباه به ضرر ما اتفاق افتاد. در بازی قبل داور به درستی صحنه را دید و اعلام پنالتی کرد. فلسفه وجود داور کنار دروازه برداشتن بار از روی دوش داور است، نه اینکه بار بیاورد. آقای بای با اینکه مسلط به صحنه بود، نمی‌دانم چرا آن اشتباه عجیب را کرد و خطا را بیرون از محوطه جریمه گرفت. اگر پنالتی اعلام می‌شد، نتیجه طور دیگر رقم می‌خورد. کوچک‌ترین اتفاق علیه ما، روی جوانان تاثیر می‌گذارد. البته مطمئن هستیم شریف‌ترین آدم های ورزش ما داوران هستند.

پاشایی درباره تعویض نادر محمدی در دقیقه ۶۰ بازی با شهرخودرو ابراز کرد: هر بازیکنی روز خوب و بد دارد. نادر محمدی با توجه به شرایط بازی از نظر تمرکز بهم ریخت و تارتار تصمیم گرفت او را تعویض کند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =