آشتی علی صادقی با محمد شایسته پس از چند روز اختلاف و درگیری/ عکس

پس از چند روز درگیری کلامی و اتهام‌زنی و طرح شکایت قضایی، به نظر می‌رسد علی صادقی و محمد شایسته با وساطت مجید صالحی، در پی حل اختلافات خود برآمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون، از آشتی علی صادقی و محمد شایسته، پس از چند روز اختلاف، درگیری و اتهام‌زنی به یکدیگر خبر داد.

او با انتشار عکسی از این دو، در یک پست اینستاگرامی نوشته است:

«خدا رو شکر چه حال خوبی
بعد ۲ روز گذشتن از جواب منفی کرونا
آشتی کردن دو دوست نازنین و باحال
حل شدن سوءتفاهم بینشون
علی‌جان صادقی دوست‌داشتنی
و محمد شایسته عزیز تهیه‌کننده کاربلد ...
دنیا ۲ روزه قدر با هم بودن و در کنار هم بودن رو بیشتر بدونیم.»

آشتی علی صادقی با محمد شایسته پس از چند روز اختلاف و درگیری/ عکس

ماجرا از یک گفت‌وگوی رسانه‌ای علی صادقی آغاز شد که به صراحت محمد شایسته را متهم و ادعا کرد: «محمد شایسته که به من می‌گوید بیا در فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» یک سکانس مهمان بازی کن، یک سکانس می‌شود، شش سکانس. بعد از آن‌طرف تمام تیزرهای تبلیغاتی‌اش را از پلان‌هایی انتخاب می‌کند که من بازی کردم و در نهایت چند سال پیش، ۱۵ میلیارد هم می‌فروشد! بعد زمانی که به او می‌گویم حالا که سکانس من، سکانس مهمان نبود و کل تبلیغاتت هم از پلان‌های من است، حداقل یک دستمزدی هم به من بده، فحش می‌دهد! چه می‌توانم بگویم!...»

در پاسخ به این صحبت‌ها بود که محمد شایسته، ضمن انتشار سندی مبنی بر تسویه‌حساب با این بازیگر در اینستاگرامش نوشت: «همه اخلاق تو را می‌شناسند. تا با تهیه‌کننده تسویه‌حساب کامل نکنی، سر فیلمبرداری نمیری. سر فیلم «۵۰ کیلو آلبالو» با تو قرارداد بستیم. همون روز چک تسویه‌حساب رو دادیم و تو وقتی دیدی فیلم در اکران نوروز می‌فروشد نیمه‌های شب برای من شماره کارت می‌فرستادی. ازت پرسیدم این چیه گفتی یک پاداشی به ما بده، گفتم قرار پاداش نداشتیم ولی تو می‌گفتی حالا یک چیزی به ما بده. بعدها شنیدم همه‌جا میگی من پولت رو خوردم. بهت زنگ زدم برگه قرارداد و تسویه‌حساب رو برات فرستادم. که در حین مکالمه فحش دادی و بعدش هرچه لازم بود شنیدی. با سند صحبت کن.»

او همچنین دو روز پیش، در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «آقای مهران مهام و بنده از آقای علی صادقی شکایت قضایی کردیم و حتما تا آخرش هم کوتاه نمی‌آییم و نتیجه دادگاه را به اطلاع همه می‌رسانیم. فقط از دوستان سینمایی خواهش می‌کنیم که وساطت نکنند.»

اینک به نظر می‌رسد برخلاف درخواست محمد شایسته، مجید صالحی پادرمیانی کرده است و این دو را با هم آشتی داده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1494741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهریزد IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    46 1
    کاش گند کاراشونو در نمیوردن مردم اینقدر سمن دارن که شماها توش یاسمنید
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    19 0
    اون نوشته روي هوديه علي صادقي چي ميگه.!
    • ناامید GB ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
      0 0
      عشقش همسری در توکیو است
  • عباس IR ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    ... علی صادقی هم رکب خورده و این میشه تجربه واسش که منبعد قردادهاش رو بهتر تنظیم کنه .
  • Arian IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    1 0
    اینکه یه رسانه خبری بیاد به دعوای خصوصی این دونفر بپردازه جای بحث داره،کلا پرداختن به این دعواهای بی سر و ته کار کانال های زرد مجازی هست نه یک رسانه خبری
  • علی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    آفرین به مجید صالحی
  • یه بنده ی خدا IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
    0 0
    اگه جریان اینه که تهیه کننده میگه.یعنی چک وتسویه حساب وبعد این بابا اومده اویزون شده واقعا بی انصافیه!یعنی اگه فیلم ضرر میداد صادقی میومد بگه حالا که ضرر کردی یه شماره حساب بده یکم از دستمزدم رو برگردونم!!!البته من از قیافه ی صادقی میتونم حدس بزنم ادم اویزون وبندالیه!نه الکیها با تحصیلات در این زمینه وریخت شناسیه علمی وتجربی.