فارس نوشت:

روزنامه انگلیسی دیلی‌استار، نوشت: سه بازیکن هلندی، انگلیسی و برزیلی من‌یونایتد با دعوت اعضای تیم خود به صرف پیتزا، باعث انسجام و نشاط تیمی شدند.

ادوین فان‌درسار، ریو فردیناند و رافائل اعضای شیاطین سرخ و کادر رهبری تیم از جمله سرآلکس فرگوسن را دو روز قبل از بازی با آبی‌‌های استامفوردبریجی، به صرف ناهار در یک رستوران ایتالیایی در شهر خود دعوت کردند.

این سه بازیکن که یک هفته قبل از باخت یک بر صفر تیم خود مقابل آرسنال بسیار ناراحت شدند، با هم قرار گذاشتند با دعوت کلیه نفرات تیم به ناهار و صرف پیتزا، محیطی با نشاط برای صحبتی دوستانه و اندکی تفریح قبل از رویارویی با چلسی(بازی شب گذشته) فراهم کنند. تلاشی که در کنار تمهمیدات کادر فنی شیاطین سرخ موثر واقع شد به طوری که اعضای تیم با انسجام کامل راهی بازی منجر به برد 2 بر یک شب گذشته شدند.

با این نتیجه باردیگر فاصله منچستر صدرنشین با چلسی در فاصله دو هفته به پایان فصل به شش امتیاز افزایش یافت تا سرخ‌ها از حالا در فکر رسمی کردن قهرمانی خویش با برپایی جشنی باشکوه باشند.

این اتفاق در حالی رخ داده که چندی پیش مجتبی جباری هافبک استقلال در مصاحبه‌ای به انتقاد از مسئولان این باشگاه پرداخته و در یکی از انتقادات متعدد خود اعلام کرده بود چرا باید پس از بازی با سپاهان به بازیکنان این تیم پیتزا داده شود که مسئولان باشگاه استقلال عنوان کردند این پیتزا را یکی از هواداران برای بازیکنان تهیه کرده بود. این مصاحبه باعث دوری چند وقته جباری از تمرینات استقلال و جریمه 35 میلیونی او شد و البته انتقادات مربیان و مسئولان باشگاه از این بازیکن را هم به دنبال داشت.

40 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 149598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • diba IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ok
  • رامین IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۹
    0 0
    چه جالب !
  • رضا IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
    0 0
    لطفا در مورد نحوه انعكاس خبر دقت كنيد ايراد جباري به خوردن پيتزا نبود ايراد به نحوه خوردن بود كه اتوبوس در حال حركت استقلال مجبور به توقف شد تا يكي از هواداران براي تيم استقلال پيتزا بخرد وگرنه فرهاد مجيدي كه بازيكنان را به پيتزا فروشي دعوت نكرده بود وجباري مخالفت كنه