«زیبایی تو»، با آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری، شنیدنی شد

تصنیف «زیبایی تو» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری، در آستانه انتشار آلبوم جدید این دو هنرمند، پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «زیبایی تو» با آهنگسازی محمدجواد ضرابیان و خوانندگی اشکان کمانگری، یکی از قطعات آلبوم تازه این دو هنرمند با عنوان «مرا آواز دادی» است که در روزهای آغازین سال آینده منتشر خواهد شد. 

دراین آلبوم که به نوعی یادآور فعالیت‌های گروه موسیقی «سماع» به آهنگسازی و سرپرستی محمد جواد ضرابیان، هنرمند پیشگام موسیقی ایرانی در سال‌های دور است، بهروز الوندی (نوازنده نی)، شهرام میرجلالی (نوازنده تار)، سینا جهان‌آبادی (نوازنده کمانچه)، میلاد محمدی (نوازنده تار و تارباس)، مریم خدابخش (نوازنده عود)، فرهاد صفری (نوازنده تمبک)، شهریار نظری (نوازنده دف) و محمدجواد ضرابیان به عنوان نوازنده سنتور گروه اجرایی را تشکیل می‌دهند.

اردشیر کامکار (نوازنده کمانچه)، حسین بهروزی‌نیا (نوازنده بربت) و قاسم رحیم‌زاده (نوازنده تار و سه‌تار) نیز  دیگر هنرمندانی هستند که در این آلبوم به عنوان تک‌نواز حضور دارند. 

به گفته دست‌اندرکاران آلبوم «مرا آواز دادی» که به همت مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر می‌شود، این اثر تلاش دارد تا با همنشینی مناسب شعر و موسیقی محمدجواد ضرابیان، جریان تازه‌ای در افق پیش روی موسیقی اصیل ایرانی رقم بزند.

۵۷۲۵۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1496523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =