سردار اشتری: مشکلی در تامین امنیت انتخابات نداریم

ایرنا نوشت: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته از سوی ناجا برای تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ گفت: بر اساس پیش بینی ها هیچ مشکلی در مساله امنیت برگزاری انتخابات نخواهیم داشت.

سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در جریان سفر به شهر مقدس قم و دیدار با شماری از علما و مراجع در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح نوروزی نیروی انتظامی از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ در سراسر کشور آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این طرح بیش از ۲۷۰ هزار نیروی پلیس آماده خدمت رسانی به مردم هستند خاطرنشان کرد: طرح فوق را با شعار امنیت، سلامت، نشاط بهاری شروع کردیم و تا پایان تعطیلات نیز در خدمت مردم خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بعد از طرح نوروزی برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می شویم یادآور شد: تامین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات با نیروی انتظامی است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: با برنامه ریزی‌هایی که از ماه‌های گذشته انجام دادیم وظیفه خود را انجام می دهیم و امیدواریم که انتخابات پرشور و توام با سلامت و امنیت کامل داشته باشیم.

اشتری در پایان تاکید کرد: پیش بینی ما این است که هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن نداشته باشیم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خردادماه امسال برگزار خواهد شد.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =