مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی ۱۴۷ هزار متری در قشم افتتاح شد

مجتمع تجاری، اقامتی و تفریحی معراج با ۱۴۷ هزار متر مربع زیربنا و سرمایه گذاری بخش خصوصی روز پنجشنبه در مراسمی از طریق ویدئوکنفرانس توسط رییس جمهوری به ثمر نشست.

به گزارش خبرآنلاین از قشم، مبلغ سرمایه گذاری این طرح ۱۷ هزار میلیارد ریال است که در هشت طبقه با هدف افزایش سرانه فضای تجاری، اقامتی و تفریحی شهر قشم ساخته شده است.
زیرزمین این مجتمع، پارکینگی با ظرفیت ۸۰۰ خودرو، سه طبقه با یکهزار و ۶۵۰ واحد تجاری و ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع فضای شهربازی و یک طبقه اختصاصی برای رستوران‌ها از مشخصات دیگر این طرح عمرانی است.
سه طبقه فضای هتلینگ در طبقه های پنج تا هفت این مجتمع  با ۲۱۰ واحد شامل سوئیت‌های یک، دو و سه خوابه بیش از ۷۵۰ تخت به ظرفیت اقامتی جزیره قشم اضافه کرد.
همچنین محوطه هشت هزار متری رو به دریای این مجتمع ظرفیتی برای افزایش فضای رفاهی و تفریحی شهر قشم است. این پروژه در زمان ساخت ۵۵۰ نیرو  و در زمان بهره برداری، سه هزار و ۶۰۰ نیرو را صاحب شغل کرده است.
شایان ذکر است؛ ۱۲ طرح شاخص اقتصادی، صنعتی، عمرانی و گردشگری در ۲ بخش سرمایه گذاری دولتی و خصوصی با مجموع اعتبار ۲۰ میلیون دلاری و ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریالی در مراسمی در اولین پنج‌شنبه سال ۱۴۰۰ توسط رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.
این طرح‌ها در زمان ساخت برای یکهزار و ۲۸۶ نفر و پس از بهره برداری برای چهار هزار و ۱۲۲ نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1498581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =