۲ نفر
۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
انتخابات هیات فوتبال تهران باطل می‌شود؟

بر اساس اخبار رسیده ظاهرا شکایت چند کاندیدا هیات فوتبال به نتیجه رسیده و این احتمال وجود دارد که انتخابات روز چهارم اسفند سال 99 باطل شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛انتشار یک خبر و مطرح شدن یک ادعا در یکی از رسانه ها؛اینکه انتخابات هیات فوتبال تهران باطل خواهد شد!
انتخابات پر حاشیه هیات فوتبال تهران شش روز قبل از انتخابات هیات فوتبال برگزار شد و حبیب الله شیرازی برای چهار سال دیگر به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.
این اتفاق در حالی افتاد که از مدت ها قبل عده ای از کاندیدا انصراف خودشان را به دلیل غیرقانونی بودن این انتخابات اعلام کردند و یکی هم مثل نیما نکیسا که خودش یکی از کاندیدا بود در پایان و زمانی که در حال ترک سالن بود در جمع خبرنگاران عنوان کرد که نمی خواستند فوتبال دست فوتبالی ها بیفتد و سلامت این انتخابات را زیر سوال برد.چند روز پیش هم علی کریمی در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد از شهاب الدین عزیزی خادم خواست تا اگر برای پاک سازی فوتبال آمده ابتدا انتخابات هیات فوتبال تهران را باطل کند!
 
با همه این تفاسیر و در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال معتقد بودند اعتراض ها نسبت به انتخابات هیات فوتبال باید مکتوب شود و تحویل دبیرکل فدراسیون داده شود تا روند اداری اش را طی کند ظاهرا این اتفاق افتاده است و خبر رسیده که نامه ای از سازمان بازرسی کل هم در خصوص هیات فوتبال ارسال شده است.نامه ای که کاندیدای هیات فوتبال را امیدوار کرده تا شاید انتخابات روز 4 اسفند سال 99 باطل شود.
این در حالی است که سایر کاندیدا که قبلا هم مراتب اعتراض خودشان را در نامه ای به مراجع ذیصلاح فرستاده بودند همچنان روی مواضعی که داشتند ایستاده اند.نکات و ادعاهایی که مورد اعتراض جمعی از این کاندیدا است و رونوشت آن به فدراسیون فوتبال هم ارسال شده به شرح زیر است:


 1: علیرغم الزامات قانونی و تذکر قاطع بازرس کل ورزش و امور جوانان طی نامه  شماره 612/216581 مورخ ششم آذر سال 1398 دال بر ضرورت تعیین سرپرست هیاتهای فوتبال و ضرورت جلوگیری از دخالت روسای وقت هیات فوتبال استانها از جمله تهران در برگزاری مجمع انتخابی،حضورغیرقانونی آقای شیرازی علیرغم مضی مهلت در برگزاری و دخالت غیر حق ایشان در موضوع صدرالذکر محل اشکال قانونی است . آنچه مسلم است آنست که مشارالیه نه حق حضور در هیات را داشته و نه حق برگزاری مجمع انتخابی را.

2: حضور مدیر مستعفی هیات ورامین در رای گیری.توضیح اینکه مشارالیه حدود دو سال است از سمت خود استعفاء داده و از آن تاریخ به هیچ عنوان در هیات حاضر نشده است و بجای ایشان آقای نامجو متولی امور بوده و در تمامی مراجع قانونی و در مکاتبات و مراجعات به عنوان سرپرست هیات شناخته شده است،لیکن در کمال تعجب از حضور آقای نامجو در مجمع انتخاباتی جلوگیری شده است.

3:مستحضرید هر باشگاه فوتبال لیگ برتر حق تعرفه یک نماینده و یک رای را دارد در حالیکه باشگاه سایپا طی اقدامی محیرالعقول با دو رای در انتخابات مزبور شرکت نموده است!یک رای به عنوان نماینده باشگاه و یک رای بعنوان نماینده فوتسال بانوان همان باشگاه.

ریاست آقای شیرازی منتخب فعلی بر هیات فوتبال در پایان سال 97 به اتمام رسیده و حضور ایشان در انتخابات فعلی و رای دادن ایشان بعد از گذشت دو سال از تاریخ اتمام مدیریت از دیگر تخلفات و صراحتا مغایر با ماده 10 آیین نامه کمیته اخلاق است .

4:رییس یکی از هیات ها فاقد حداقل مدرک تحصیلی (دیپلم )جهت شرکت در مجمع بوده و جعلی بودن مدرک تحصیلی توسط مرجع قضایی احراز گردیده است .  

*4 بند یاد شده ادعاها و شکایت تعدادی از کاندیدا است که نامه اصلی به سازمان بازرسی کشور و رونوشت آن به فدراسیون فوتبال ارسال شده است.

251 251
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =