بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر شیب صعودی گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند گفت: این میزان نسبت به روزهای گذشته افزایش دارد و نشان از وارد شدن استان بوشهر به پیک چهارم است.

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر : سعید کشمیری با اشاره به افزایش شهرستان‌های نارنجی استان بوشهر اظهار داشت: تعداد شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر از ۳ به ۴ شهرستان نارنجی افزایش یافت که نشان از  صعودی شدن بستری‌ها در  بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با اشاره به اینکه شهرستان دشتستان از امروز از شرایط زرد به نارنجی رسید گفت: اکنون ۴ شهرستان بوشهر، دیلم، گناوه و دشتستان دارای شرایط نارنجی است که نشان از عادی‌انگاری در رعایت پروتکل بهداشتی و افزایش مراسم و دورهمی‌ها است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش آمار مبتلایان و بستری‌های کرونایی در دشتستان خبر داد و بیان کرد: این افزایش و نارنجی شدن وضعیت دشتستان یک هشدار است که باید در برگزاری مراسم، دورهمی‌ها، تجمعات تجدید نظر شود و اگر اقدام فوری در دشتستان در کاهش دورهمی‌ها و مراسم تجمعی، نشود زمینه افزایشی شدن این بیماری بیش از پیش فراهم می‌شود.

کشمیری با اشاره به آمار بستری‌ها در بخش کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند که این میزان نسبت به روزهای گذشته افزایش دارد.

وی بیان کرد: اگر روند بستری بیماران در بخش کرونایی بیمارستان‌ها به این صورت و افزایشی باشد نشان از وارد شدن استان بوشهر به پیک چهارم است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر بیشترین بستری‌های کرونایی را در بیمارستان شهر بوشهر دانست و تصریح کرد: روزانه حدود ۸۰ نفر بیمار تنفسی به بیمارستان‌های استان بوشهر مراجعه می‌کنند که نسبت به بستری ۳۰ نفری در روزهای گذشته از روز گذشته افزایشی شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =