۰ نفر
۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
سوریه با تیم اصلی به ایران نیامد!

مربی تیم ملی سوریه مدعی شد آن‌ها با تمامی نفرات خود در این بازی حضور نداشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛نادر داوود در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه اظهار کرد: از طرف خودم، سرمربی تیم و تمام مردم سوریه از مردم، تیم ملی و دست‌اندرکاران فدراسیون فوتبال ایران بخاطر مهمان‌نوازی و پذیرایی از ما تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: اصلا از این باخت ناراحت نیستیم؛ این دیدار را بخاطر اینکه ضرایب خطا و مشکلات خودمان را بسنجیم، انجام دادیم. تیم خودمان را می‌شناسنیم و اعتماد و اعتقاد زیادی به آن داریم. طبیعتا مردم سوریه ما را حمایت می‌کنند و می‌دانند که قدرت ما چقدر است. اگر ما امروز آمدیم و در اینجا بازی کردیم، به این دلیل است که تیممان را بهتر بشناسیم.

مربی تیم ملی سوریه یادآور شد: قصد داشتیم بازیکنان خودمان را تحت فشار بگذاریم تا ضرایب خطاها را شناسایی کنیم و با توجه به اینکه برنامه‌های بلند مدتی داریم و می‌دانیم که راه زیادی را در پیش داریم، می‌خواهیم تیم خیلی خوب و منسجم بسازیم تا مردم را خوشحال کنیم و موجب رضایت آنها شویم.

نادر داوود در خصوص اینکه سوریه در بازی امروز از بازیکنان اصلی خود استفاده کرد یا خیر، گفت: طبیعتا اگر ما عمر السومه و خربین را داشتیم، مطمئنا شرایط ما فرق می‌کرد، اما این دو بازیکن با وجود اینکه در بحرین همراه ما بودند، عمر السومه مصدوم شد. با این وجود، ما دیدار مقابل ایران را با این شرایط نگاه می‌کنیم که کسب تجربه خواهیم کرد.

او اضافه کرد: ۶-۵ بازیکن را از تیم منتخب المپیک به جمع بزرگسالان آوردیم و اصلا تجربه حضور در رده ملی بزرگسالان را نداشتند؛ سن این بازیکنان نهایتا ۱۹ یا ۲۰ سال است و ما بیشتر به آنها فرصت دادیم تا بازیکن‌شناسی داشته باشیم و نفرات جایگزین خوبی برای تیم ملی سوریه پیدا کنیم. امروز بهترین فرصت بود تا بازیکنان جدید را محک بزنیم.

مربی تیم ملی سوریه در خصوص تفاوت‌های تیم‌های ایران و بحرین عنوان کرد: اصلا این دو تیم قابل قیاس نیستند چون ایران تیم بسیار بسیار قوی است و بازیکنان فرصت‌طلب و خیلی خوبی دارد که از تاکتیک بسیار قوی برخوردار هستند. می‌توان گفت بازیکنان ایران در لیگ‌های اروپایی در حال بازی هستند و همچنین در رقابت‌های آسیایی و جام جهانی تجربه حضور دارند.

نادر داوود ادامه داد: وقتی یک تیم مثل ایران روی تاکتیک نفری و قدرت بدنی تمرکز کرده، اصلا قابل قیاس با بحرین نیست چون آنها با وجود داشتن تاکتیک، یک تیم جمعی هستند و تاکتیک‌شان قابل شناسایی است. شما می‌توانید تاکتیک بحرین را تخمین بزنید، اما مطمئنا بدون جرات می‌توان گفت که ایران یک تیم غیرقابل پیش‌بینی است و اعتقاد داریم تیم ایران به برتری مقابل بحرین می‌رسد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1499990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =