۱۴کودک قزوینی فرزندخوانده شدند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سال گذشته ۱۴فرزند در این استان به متقاضیان فرزندخواندگی دارای شرایط واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عیلرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: این فرزندها براساس اولویت بندی سازمان بهزیستی به خانواده ها واگذار شده و زن و شوهر بدون فرزند، زنان و دختران بدون همسر و یا زوج‌های دارای فرزند در اولویت فرزندخواندگی این سازمان قرار دارند.

او افزود: برای فرزندخواندگی خانواده ها باید دارای شرایط مختلفی باشند که از جمله مهم ترین این شرایط می توان داشتن تابعیت، حداقل ۳۰سال سن، مقید به انجام واجبات و ترک محرمات، نداشتن محکومیت جزایی موثر با رعایت موارد مقرر در قانون مجازات اسلامی، دارا بودن تمکن مالی و... را نام برد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: سازمان بهزیستی همواره سعی کرده در موضوع فرزندخواندگی شرایط را به گونه ای فراهم کند که نیازهای فرزندان به صورت کامل برطرف شود.

وارثی بیان کرد: خوشبختانه با توجه به تدابیر سازمان بهزیستی شرایط فرزندخواندگی تا حدود زیادی شفاف شده و خانواده ها می توانند با مراجعه به سامانه فرزندخواندگی درخواست خود را ثبت کرده و پس از آن در مراحل تعیین شده شرکت کنند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه در سال ۹۸، ۱۶فرزند از سوی بهزیستی به فرزندخواندگی سپرده شده بودند، اظهار کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده امسال هم بتوانیم شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که خانواده های متقاضی بتوانند از نعمت حضور فرزند در منازل خود بهره مند شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =