۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
آغاز نشست های بی‌مجیدی استقلال در سال 1400!

مربی استقلال می‌گوید تیمش شناخت خوبی از پیکان دارد و آماده رویارویی با این تیم هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فرشاد ماجدی، مربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر پیکان گفت: شروع خوبی را از دوم فروردین ۱۴۰۰ در تمرینات داشتیم. همه بازیکنان به جز چند نفری که به ویروس کرونا دچار شدند در تمرین بودند و بازیکنان آکادمی نیز در تمرین حاضر شدند و خود را آماده بازی فردا کردیم.

او ادامه داد: با استفاده از بازیکنان امید و آکادمی، خلا را پر کردیم. خدا را شکر بازیکنان سلامتی خود را به دست آوردند و در تمرینات شرکت کردند و مشکلی نداریم. فقط بابک غلامی را به دلیل ویروس کرونا نداریم.

او درباره تعویق دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان گفت: مجیدی تدابیر لازم را اندیشیده‌ و وقت خوبی برای آماده شدن برای بازی‌های آسیایی است. شرایط این گونه است و باید تمام فکر و تمرکز خود را روی این موضوع بگذاریم تا بازیکنان در این مدت بهترین تمرین و عملکرد را داشته باشد.

ماجدی درباره شناخت تیمش از پیکان اذعان کرد: شاگردان تارتار بازیکنان خوبی هستند و پرس را خوب انجام می‌دهند. کارهای تاکتیکی را بر اساس ضعف‌ها و قوت‌های این برنامه‌ریزی کردیم و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم. امیدوارم با قهرمانی در ۳ جام دل هواداران را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اهدای جریمه‌های نقدی زلاتان و لوکاکو به خیریه

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =