۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
فیلم جدید آل پاچینو جنجال به پا کرد

ایسنا نوشت: «پاتریشیا گوچی» از نوادگان بنیانگذار کمپانی معروف مُد گوچی از انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش انتقاد کرد.

فیلم «گوچی» به کارگردانی «ریدلی اسکات» که به ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» نوه به‌قتل‌رسیده مالک اسبق کمپانی معروف «گوچی» می‌پردازد هم‌اکنون در شهر رُم ایتالیا در مرحله فیلمبرداری قرار دارد اما انتشار عکس‌هایی از حضور «آل پاچینو» در این فیلم با واکنش یکی از نوادگان خاندان گوچی روبه‌رو شده است.

«پاتریشیا گوچی» سازندگان این فیلم را برای انتخاب «آل پاچینو» برای بازی در نقش پدرش «آلدو گوچی» فرزند ارشد «گوچیو گوچی» مورد انتقاد قرار داده و عنوان کرده «آل پاچینو» چاق و قدکوتاه است در حالی که پدرش قدبلند، لاغر و چشم‌آبی بوده است و این فیلم موجب می‌شود آبروی پدرش لکه‌دار شود.

‌ داستان این فیلم درباره ماجرای قتل «مائوریزیو گوچی» با بازی «آدام درایور» است که در سال ۱۹۹۵ توسط یک فرد مسلح به ضرب گلوله کشته شد و بعدها مشخص شد این قتل به دستور مستقیم همسر سابقش «پاتریزیا رجیانی» انجام شده که در این فیلم «لیدی گاگا» ایفاگر نقش اوست.

این فیلم بر اساس کتابی با عنوان «خانه گوچی: «داستانی پرشور از قتل، جنون، شکوه و طمع» نوشته «سارا فوردن» ساخته می‌شو که قرار است امسال در ماه نوامبر اکران عمومی شود.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    7 0
    اونقدر شعور نداره که بدونه تماشاچی به بازی بزرگمرد سینمای جهان یعنی آل پاچینو نگاه میکنه نه به قد و رنگ چشمای اون
    • آل پاچینو IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
      0 0
      این با خودش چی فکرده ، داره به بهترین بازیگر دنیا توهین می‌کنه اینارو کسی نگاه نمیکنه اگرم بکنه تماشاچی فقط بخاطر سلطان بازیگری دنیا آل پاچینو نگاه میکنه
  • محمّد حسین IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    3 0
    اصلا بابای این کی هست حالا شلوغش کرده خیلی هم دلت بخواد آل پاچینوی بزرگ نقشش رو بازی کنه تهیه کننده ی فیلم پدرخوانده هم مخالف بازی پاچینو در فیلم پدرخوانده بود ولی در نهایت نقش بهش رسید و چه بازی شاهکاری را ارائه داد که هر کس دیگه ای اگه جای اون بود امکان نداشت به بی نقصی ال پاچینو بازی کنه.درود بر سلطان بازیگری
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    1 0
    این آدم اصلا در سطحی نیست بخواد نقشش رو پاچینو بازی کنه.