۰ نفر
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس

قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس چند است؟ این سوال بسیاری از افرادی است که می خواهند درب خانه خود را تعویض کنند و بطور معمول اول در گوگل آن را جستجو می کنند.

برای پاسخ به این سوال نیاز است که در درجه اول، قطعات امنیتی تاثیر گذار در قیمت این درب ها را بررسی کنیم. باید بدانیم که شاید در ظاهر، درب ها یک طرح و یک مدل باشند اما کیفیت و امنیت آن ها کاملا باهم متفاوت است. پس از آن به بررسی انواع مدل ها و قیمت درب های ونوس می پردازیم.

قطعات تاثیر گذار بر قیمت و امنیت درب های ضد سرقت

قطعات مختلفی درون درب های ضد سرقت وجود دارد که تاثیر بسزایی در قیمت نهایی محصول دارند. امنیت درب ضد سرقت با قیمت آن همیشه یک رابطه مستقیم دارد و هرچه امنیت افزایش یابد هزینه ساخت آن نیز بیشتر می شود.

در این بخش به بررسی قطعاتی از جمله اسکلت فلزی، ورق آهنی یکپارچه، نوع قفل و همچنین عایق داخلی و تاثیر آن ها بر قیمت می پردازیم. برای آن که این مقاله را بیشتر درک کنید بهتر است به قیمت درب های ضد سرقت یک نگاهی بیندازید.

اسکلت فلزی

یکی از مهمترین بخش ها و قطعات درب ضد سرقت اسکلت فلزی آن است. اسکلت فلزی، شاکله مقاومت درب در برابر دیلم است. این اسکلت از پروفیل های آهنی تشکیل می شود. هر چقدر این اسکلت دارای شبکه بندی بیشتری باشد، امنیت درب نیز افزایش پیدا می کند.

طبیعی است هرچه در یک محصول متریال بیشتری استفاده شود قیمت آن نیز افزایش پیدا کند. بنابر این در صورتی که بخواهید این اسکلت به صورت تقویت شده در محصول نهایی قرار گیرد، می بایست هزینه بیشتری پرداخت کنید.

سایت فروشگاه سام درب که فروشنده درب های ضد سرقت است، قیمت ارتقاء شبکه بندی فلزی را ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

ورق آهنی یکپارچه

ورق آهنی یکپارچه یا همان ورق سرتاسری آهنی یکی دیگر از قطعات مهم امنیتی درب های ضد سرقت است. این ورق آهنی در میان درب قرار می گیرد و مانع شکسته شدن درب می شود. همچنین این ورق قدرت اسکلت فلزی را در برابر فشار اهرم و دیلم افزایش می دهد.

باید توجه داشته باشید که در درب های ارزان قیمت این ورق آهنی وجود ندارد. بنابر این برای خرید یک محصول با کیفیت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.

ضخامت این ورق بسیار مهم است. اگر امنیت بیشتر می خواهید می توانید در زمان خرید درب ضد سرقت به میزان ضخامت این ورق توجه کنید. برخی از فروشگاه ها امکان ارتقاء ضخامت این ورق آهنی را برای مشتریان فراهم کرده اند.

جالب است بدانید که ارتقاء ضخامت ورق آهنی یکپارچه از ۰.۸ میلی متر به ۱ میلی متر ۵۵۰ هزار تومان برای شما هزینه در بر خواهد داشت.

نوع قفل

متاسفانه سارقین راه های جدیدی برای باز کردن قفل درب ضد سرقت پیدا کرده اند. باید توجه داشته باشید که قفل های معمولی اگر با کیفیت باشند، تنها در مدت ۲۰ دقیقه باز می شوند.

در حال حاضر بهترین راه حل استفاده از قفل های گاوصندوقی (که معمولا ساخت شرکت کاله کلید ترکیه می باشد) است. این قفل ها از امنیت ویژه ای برخوردار هستند. رویه این قفل ها فولادی است و همین سبب می شود تا بدنه قفل در برابر ضربه کاملا مقاوم باشد.

در تاریخ امروز قیمت قفل های گاوصندوقی در بازار ۳۵۰ هزار تومان گران تر از قفل های معمول درب های ضد سرقت است.

عایق داخلی

عایق ها تاثیر چندانی در امنیت درب ندارند و تنها به دلیل اضافه کردن وزن، کمی به امنیت درب کمک می کنند. اما کار اصلی عایق ها جلو گیری از انتشار صوت داخل خانه به بیرون از خانه است.

عایق سراسری قطعه بسیار مهمی است که رابطه دوستانه شما با همسایگان را حفظ می کند. این قطعه برای حفظ حریم خصوصی شما بسیار با اهمیت است. متاسفانه در درب های ارزان از عایق استفاده نمی شود و این مسئله مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.

در حال حاضر دو نوع عایق یونولیت و پشم سنگ درون درب ضد سرقت به کار می رود که پشم سنگ نوع گران تری است. در تاریخ فعلی برای ارتقاء عایق داخلی از یونولیت به پشم سنگ می بایست مبلغ ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت مدل های درب ضد سرقت ونوس

درب ضد سرقت مدل ونوس طرح های مختلفی دارد که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. در بخش قبلی متوجه شدیم که قطعات بکار رفته در درب ضد سرقت قیمت آن را مشخص می کند. در اینجا نیز تاثیر طراحی های مختلف را بر روی قیمت بررسی می کنیم.

در این بخش به معرفی مدل های مختلف این محصول از جمله ونوس سفید، ونوس سلطنتی، ونوس سی ان سی و ونوس شیشه خورمی پردازیم و قیمت های آن ها را بررسی می کنیم.

درب ضد سرقت مدل ونوس سفید

درب ضد سرقت سفید مدل ونوس یکی از طرح ها و مدل هایی است که به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. به دلیل استفاده زیاد از رنگ قهوه ای، برخی دوست دارند درب آن ها با رنگ سفید متفاوت تر و جذاب تر از دیگر درب ها باشد.

در فروشگاه SAMDARB درب ضد سرقت سفید مدل ونوس SD۱۱۸ با قیمت ۵۴۵۰۰۰۰ تومان به فروش می رسد. این قیمت پایه است و با انتخاب ارتقاء های امنیتی قیمت آن افزایش می یابد.

قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس

مدل ونوس سلطنتی

این طرح یکی از پرفروش ترین های بازار درب های ضد سرقت است. طراحی برجسته و لوکس این طرح یکی از دلایل فروش بالای آن است. در صورتی که این طرح را انتخاب می کنید می بایست حتما دستگیره سلطنتی و روکوب هم در کنار آن سفارش دهید. در غیر اینصورت درب ظاهر لوکس و سلطنتی نخواهد داشت.

قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس سلطنتی ۵۲۰۰۰۰۰ می باشد. البته اگر روکوب دو تاج و دستگیره سلطنتی هم به آن اضافه کنید، قیمت آن ۷۱۰۰۰۰۰ تومان می شود.

قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس

مدل ونوس شیشه خور

در ساخت درب های ضد سرقت شیشه دار، از شیشه واقعی استفاده نمی کنند. متریالی که در کشور به آن ونی گلس می گویند بجای شیشه استفاده می شود.
شیشه به دلیل امنیت کم قابل استفاده نخواهد بود. بنابر این از ونی گلس استفاده می شود که نور را از خود عبور نمی دهد و امنیت بسیار بالایی دارد.

قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس شیشه خور ۵۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

مدل ونوس سی ان سی

درب های ضد سرقت با طراحی سی ان سی از قیمت پایین تری نسبت به دیگر طراحی ها برخوردار هستند و معمولا در مجموعه درب های ارزان قرار می گیرند. این مدل ها دارای طراحی برجسته نیستند و به همین دلیل از قیمت پایین نسبت به دیگر طرح ها برخوردار هستند.

قیمت درب ضد سرقت مدل ونوس سی ان سی ۴۵۰۰۰۰۰ تومان می باشد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500818