‍ تردد بیش از ۸۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای لرستان / افزایش ۳۱ درصدی نسبت به سال قبل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از تردد بیش از ۸۰۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای جاده ای لرستان در ایام تعطیلات خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی در این رابطه گفت : در یازدهم فروردین ۱۴۰۰ تعداد مسافران حمل و نقل عمومی جاده ای در لرستان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، حدود ۳۱.۹ درصد افزایش یافته است‌.

 وی افزود : در یازدهم فروردین امسال تعداد ۵هزار و ۲۹۸ نفر در قالب ۷۳۱ سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان لرستان استفاده نموده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ با ۵۲۸فقره سفر و ۴ هزار و ۱۱ نفر مسافر، آمار سفر ۳۸.۴درصد و تعداد مسافر ۳۱.۹ درصد افزایش نشان می دهد.

شرفی ادامه داد : همچنین نسبت به یازدهم فروردین سال گذشته(۱۳۹۹) با ۷۳۸ مسافر و ۱۱۹ سفر، ۶۱۶.۹ درصد در تعداد مسافر و ۵۱۴.۳درصد در تعداد سفر افزایش مشاهده می شود.

وی  با اشاره به آمار تردد وسایل نقلیه عمومی بین استانی از ۲۹ اسفند ۹۹ تا ۱۱ فروردین امسال گفت: در این مدت ۸۱۱هزار و ۳۵دستگاه وسیله نقلیه در محورهای بین استانی تردد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ با ۴۳۶هزار و ۷۵۴ دستگاه ۸۵.۶۹درصد افزایش دارد اما نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با یک میلیون و ۲۳۳هزار و ۳۸۰ وسیله نقلیه ۳۴.۲۴درصد کاهش نشان می دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در پایان  خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳ تیم از کارشناسان حمل و نقل بطور تخصصی و تمام وقت بر ناوگان حمل و نقل عمومی و پایانه های مسافر و رعایت پروتکل های بهداشتی سفر نظارت کامل دارند و مردم میتوانند در صورت نیاز به سفر، با آرامش خاطر از حمل و نقل عمومی جهت تردد بین شهری استفاده کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =