سیاست‌زدگی آفت توسعه استان قزوین است

استاندار قزوین گفت: سیاست زدگی و منفعت طلبی جریانی از موانع مهم پیش روی توسعه این استان به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندارقزوین در آیین بهره برداری از بزرگترین معدن مس کاتدی بخش خصوصی کشور در طارم سفلی گفت: یک آفت که در قزوین بیش از دیگر نقاط کشور وجود دارد و مانع توسعه است سیاست زدگی، بداخلاقی ها و دعواها و بگو و مگوهای سیاسی است.

او با بیان اینکه باید به توسعه سیاسی باور داشته باشیم، افزود: این مقوله با سیاست زدگی و بداخلاقی های سیاسی که با مصالح مردم و کشور و نظام تضاد دارد، متفاوت است.

جمالی پور ادامه داد: برخی به دلیل این رویکرد اشتباه معتقدند دولت نباید موفق باشد چرا که در این صورت مردم اظهار می کنند دولت خوب کار کرده و این ممکن است به جریان و حزب آنها آسیب بزند که چنین تفکر و روحیه ای بدون شک ناپسند و بر خلاف مصالح عمومی است.

استاندار قزوین گفت: در شرایطی که دشمن همه توان و ظرفیت خود را علیه کشور و نظام و مردم به خدمت گرفته است، بداخلاقی ها و سیاست زدگی ها موجب ناامیدی و سلب اعتماد مردم از مسوولان می شود که این خیانت است.

او ادامه داد: در شرایطی که به تقویت وحدت و انسجام ملی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم نیازمندیم هرکس به خاطر منافع حزبی و جریانی برخلاف این جهت حرکت کند به مردم و نظام ظلم کرده است.

جمالی پور در ادامه به افتتاح معدن مس کاتدی طارم سفلی اشاره کرد و گفت: در روز ۱۲ فروردین که مصادف با روز جمهوری اسلامی است شاهد اتفاق مبارکی در منطقه پر ظرفیت طارم سفلی بودیم که می تواند منشا تحول اقتصادی این دیار شود.

او ادامه داد: اگر چه واژه کم تر توسعه یافته به طارم سفلی اطلاق می شود اما این منطقه مملو از ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی است و قطب معدنی و قطب تولید زیتون به عنوان محصول باغی استراتژیک به شمار می رود و باید از استعدادهای این منطقه بهتر استفاده کرد.

جمالی پور بر ساماندهی راه دسترسی منطقه به معدن مس طارم سفلی به طول ۱۶کیلومتر تاکید کرد و گفت: با کمک وزارت راه و صنعت و پیگیری نمایندگان مجلس به طور جدی پیگیری بهسازی این مسیر که مورد استفاده روستاییان منطقه قرار دارد نیز هستیم.

استاندارقزوین در پایان با اشاره به شعار امسال، گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۰ با تلاش همگانی در راستای پشتیبانی از تولید و رفع موانع این بخش سال رشد و شکوفایی صنعت و تولید کشور باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =