جشنواره ملی فیلم یادگار در قزوین برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری جشنواره ملی فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار از ۲۶ تا ۳۱اردیبهشت در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اعلام‌این خبر گفت: جشنواره فیلم یادگار با هدف معرفی و تقویت میراث فرهنگی کشور با استفاده از ابزار فیلم و سینما به میزبانی قزوین و در سطح ملی برگزار می شود.

اسماعیلی ادامه داد: بخش‌های این جشنواره شامل مسابقه سینمای مستند ایران، میراث ماندگار / جایزه میراث فرهنگی قزوین و میراث معنوی (میراث ناملموس) است که در بخش‌های مسابقه سینمای مستند ایران گروه مستندهای کوتاه (تا ۴۰دقیقه)، گروه مستندهای نیمه بلند (از ۴۰ تا ۷۰دقیقه) و گروه مستندهای بلند (بالای ۷۰دقیقه) مدنظر است.

او خاطرنشان کرد: آثاری که با موضوع میراث فرهنگی استان قزوین (ملموس / ناملموس) ساخته شده است در بخش مجزایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به فیلم برگزیده " نشان راژیا" اهدا می شود. همچنین آثاری که با موضوع میراث معنوی و ناملموس ساخته شده است در این بخش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و به بهترین فیلم و کارگردان جوایزی اعطا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: کلیه مستند سازان بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند در این جشنواره شرکت نمایند و آثار تولیدی از سال ۹۵ تا ۹۹ را به نشانی قزوین – غیاث آباد- بلوار آزادگان-جنب مسجد امام خمینی- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کد پستی ۳۴۱۴۸-۱-۸۸۷۱ ارسال کنند. آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱فروردین ۱۴۰۰ و زمان برگزاری جشنواره ۲۶ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به میزبانی قزوین است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1500899

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =