۱ نفر
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
امید به شهر خسته برگشت

نساجی مازندران با هدایت سرمربی جدیدش سه پیروزی متوالی به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید کمتر تماشاگر نساجی پس از گذشت ۱۷ هفته از لیگ برتر شانس زیادی برای بقای تیمش در لیگ برتر قائل می‌شد، اما آنها با تغییرات کادر فنی و کسب سه برد پیاپی شرایطی پیدا کردند که امیدوارانه‌تر فصل را دنبال می‌کنند و شرایط بهتری به دست آوردند.

نساجی تا پایان هفته هفدهم تنها دو پیروزی کسب کرد و ۶ مساوی و ۹ شکست داشت که همین نتایج ضعیف موجب حضورشان در رده پانزدهم جدول شد تا یکی از جدی ترین گزینه‌های سقوط به حساب بیایند، اما آنها در دو هفته اخیر لیگ برتر با هدایت ساکت الهامی به تعداد برد ۱۷ بازی قبلی خود رسیده‌اند و یک پیروزی هم در جام حذفی کسب کردند.

نساجی پس از دو پیروزی در جام حذفی و لیگ برتر مقابل سایپا، دیروز هم در نخستین بازی سال ۱۴۰۰ نخستین جدال خارج از خانه را با کادر فنی جدید خود داشت که توانست پیروزی قاطعانه‌تری نسبت به دو مسابقه قبل کسب کند و در جدال حساس با نفت مسجدسلیمان پایین جدولی، صاحب برتری ارزشمندی شود.

شاگردان الهامی دیروز با نمایش هجومی توانستند نفت مسجدسلیمان که ازجمله تیم‌های سرسخت در خانه است را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و با وجود اینکه با همین برد در رده پانزدهم جدول ماند، اما فاصله‌اش با تیم‌های بالاتر از خود را کمتر کرد تا بیشتر از همیشه امیدوار به بقا در لیگ برتر شود.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1501276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =