رعایت پروتکل‌های بهداشتی وظیفه همگانی است

امام جمعه قزوین گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه استان قزوین در دیدار دکتر پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و حجت الاسلام والمسلمین حیدری مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان قزوین بیان کرد: در نظام دینی سلامت و امنیت جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه اقشار جامعه وظیفه داریم برای حفظ و ارتقای سلامت مردم پای کار باشیم.

او حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را برای مقابله با بیماری کرونا ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و متولیان امر سلامت و بهداشت همواره برای در امان ماندن مردم از بیماری کرونا هشدار داده‌اند و لازم است همگان رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را جدی‌تر بگیریم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: الحمدالله واکسن ایرانی کرونا که مراحل آخر تولید انبوه را پشت سر می‌گذارد، گام بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت، سلامت و درمان محسوب می‌شود و همه مردم قدردان مجاهدت‌های شبانه روزی دانشمندان کشور در این عرصه مهم و حیاتی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: هر روز صدای گام‌های فعالیت‌های جهادی اندیشمندان جوان را برای حل چالش‌ها و بحران‌های کشور بیشتر می‌شنویم و این‌ها برکات انقلاب اسلامی است و ان‌شاءالله شاهد تداوم روز افزون آن هستیم.

عابدینی تأکید کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همه پرسنل و کادر درمان استان بخاطر تلاش‌های جهادی در ایام بیماری کرونا قدردانی می‌کنیم و از خدای متعال توفیقات روزافزون را برای شما عزیزان مسألت داریم.

پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه مقابله با بیماری کرونا ارائه کرد و گفت: در حال حاضر ۵هزار دوز واکسن به استان قزوین تخصیص داده شده است که از این میزان ۴هزار واکسن تزریق شده است و مابقی به بیماران خاص تعلق دارد و از خردادماه با تولید انبوه واکسن ایرانی، واکسیانسیون با سرعت بیشتری انجام می شود.

نامدار با بیان اینکه شب گذشته ۷۰۰هزار واکسن وارد کشور شده است، افزود: یکی از کارهای خوبی که در این ایام انجام شد، تزریق واکسن کرونا به پاکبان‌ها بود که در استان قزوین نیز انجام شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =