مراکز فرهنگی و هنری در قزوین تعطیل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا در شرایط قرمز، کلیه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی در استان به مدت ۲هفته تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونای  استان قزوین اظهار کرد: طبق آئین‌نامه‌ و پروتکل‌های وضعیت قرمز، مشاغل و صنوف و فعالیت های گروه های ۲ و ۳ و ۴ در این شرایط تعطیل است و بر این اساس و با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر وضعیت قرمز در استان کلیه مراکز فرهنگی و هنری این گروهها شامل سینما، موزه و باغ موزه، تئاتر، آموزشگاه های هنری،کتابخانه ها، زبانسراها، موسیقی و همایش ها و برنامه های فرهنگی و هنری و مذهبی در کل استان به مدت ۲ هفته تعطیل است.

اسماعیلی ادامه داد: در محدودیت های جدید کرونایی، چاپخانه‌ها که جزو گروه یک هستند، می توانند به فعالیت خودشان با رعایت پروتوکل های بهداشتی  ادامه دهند. همچنین نشریات و رسانه ها و کارهایی که با حوزه چاپ سر و کار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت. البته واحدهای خدمات چاپی و چاپ دیجیتال شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد: با رعایت این محدودیت ها و ممنوعیت ها در طول روزهای آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =