پیگیری راهداری برای تکمیل زیرگذر ورودی شورکند توسط شرکت آزادراهی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه بر ضروری بودن تکمیل باندهای کندرو، محلی، زیرگذر های موجود شورکند و پایانه بار محور شهید کلانتری تاکیدکرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در خصوص محور شهید کلانتری با تامین اعتبار باندهای کندرو، محلی، زیرگذرهای موجود شورکند و پایانه بار بایستی توسط شرکت آزادراهی تکمیل و به راهداری تحویل گردد هرچند در حال حاضر نیز راهداری کارهای ضروری مورد نیاز را انجام داده و این امر را استمرار خواهد داد از جمله نسبت به روکش آسفالت، نصب علائم و خط کشی و برفروبی این محور ورودی استانی و شریانی اقدام می شود.

شکری با اشاره به شعار سالجاری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ادامه داد: اقدامات لازم با استفاده از منابع امانی، انسانی و ماشین آلات برای تحقق این شعار در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای در حال انجام است و براساس اعتبارات مطالبات مردمی و همچین شناسایی پروژه های ضروری این مهم را جامه عمل خواهم پوشاند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی این اداره کل دو وظیفه خطیر شامل راهداری وحمل ونقل جاده ای را داراست که بطور موازی سعی برای اقدام در هر دو حوزه داریم. یادآور شد: راهداری زیرساختی برای حمل و ‌نقل وحمل ‌نقل زیرساخت مهم برای توسعه همه جانبه و پشتیبانی همه صنوف است که در تمامی زمینه‌ها دخالت مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه توسعه امور و کیفی سازی خدمات در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای نیازمند حمایت و تامین منابع است، اضافه کرد:  در این استان و شهرستان ارومیه حمل و نقل بین الملل در استان پنج پایانه با وجود بودن ۵ پایانه مرزی رسمی کشور در آذربایجان غربی بسیار پررنگ بوده و ۳۰ درصد فعالیت مدیریتی را به خود اختصاص داده است.

شکری ساخت راههای روستایی را نیز یکی دیگر از رسالت های مهم اداره کل‌راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای آذربایجان‌غربی دانست و گفت: براساس قانون برنامه ششم ساخت راه روستاهای بالای۲۰ خانوار بالای ۲۰ خانوار مطرح است که از لحاظ عملیاتی خاکی و تامین  ابنیه مشکلی نداریم و برای ادامه آن تخصیص اعتبارات ضروری است بطوریکه امسال ۴۸ کیلومتر تعریف شده و برای ۹۸ کیلومتر هم قرارداد داریم که اگر ۵۰ درصد اعتبارات تخصیص یابد ما  ۱۰۰ درصد برنامه را عملیاتی خواهیم کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: شهرستان ارومیه از لحاظ برخورداری خانوار روستایی دارای سهم ۹۲ درصدی بوده و از میانگین کشوری درصد بالاتری را دارا است.

گفتنی است، خبرآنلاین تا تکمیل راه ورودی روستای شورکند که راه ورودی ده‌ها روستای دیگر نیز است را پیگیری خواهدکرد. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1502888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =