بازاریان در قطع زنجیره کرونا همکاری کنند

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: بازاریان در قطع زنجیره ابتلا به کرونا نقش مهمی ایفا می‌کنند و باید با تعطیلی داوطلبانه برای تحقق این مهم همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ منوچهر حبیبی، فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا استان قزوین در جلسه فوق العاده قرارگاه مقابله با کرونا که با موضوع بازار تشکیل شد، گفت: در شرایط کنونی هیچ کاری واجب‌تر از مقابله با ویروس کرونا نیست چون بحث سلامت مردم و جان آنها در میان است و باید همه امکانات در اختیار ستاد کرونا قرار گیرد.

او با تاکید بر پرهیز از ساده انگاری کرونا، افزود: یکی از جاهای بسیار مهم در کنترل شیوع کرونا بازار و مراکز فروش است و باید به سرعت تمهیدات لازم را برای قطع زنجیره انتقال در آنها بیندیشیم.

حبیبی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات روسای اتحادیه ها و اتاق اصناف در ماه‌های گذشته، گفت: با توجه به وضعیت قرمز استان از نظر شیوع کرونا درخواست داریم اتحادیه ها و اتاق اصناف استان همکاری بیشتری داشته باشند تا هرچه سریعتر شاهد قطع انتقال زنجیره کرونا باشیم.

او دامه داد: ما شرایط کسبه را در این شرایط اقتصادی درک می‌کنیم ولی راهی جز این نداریم که با تعطیلی داوطلبانه بازار، جلوی شیوع بیشتر کرونا را گرفته و با موج اخیر کرونا مقابله کنیم.

فرمانده قرارگاه مبارزه با کرونا استان قزوین بیان کرد: اگر ظرف این هفته دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت نکنیم و جلوی شیوع این ویروس را نگیریم، هیچ‌کس از ابتلا به بیماری کویید۱۹ در امان نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =