افزایش ۲۱ درصدی مصرف گاز در استان نسبت به سال۹۸

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گفت : در سال ۹۹ ، دو میلیارد و سیصد میلیون متر مکعب گاز در استان تحویل مصرف کنندگان خانگی ، تجاری و صنعتی شده است که افزایش ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان میدهد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،کرم گودرزی گفت:  از دو میلیارد و سیصد میلیون متر مکعب گاز مصرفی یک میلیارد و دویست میلیون متر مکعب در بخش خانگی و یک میلیارد و صد میلیون متر مکعب در بخشهای تجاری، صنعتی و نیروگاهی مصرف شده است. 
مهندس گودرزی افزود : بیشترین افزایش را در بخش صنعتی و نیروگاهی با ۸۵ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم که دلیل اصلی آن در سرویس قرار گرفتن تاسیسات مهم همانند نیروگاه خرم آباد ، تاسیسات انتقال و تقویت شهید سیفی آسار و صنایع انرژی بر متوسط و کوچک بوده اند که نقش بسیار مهمی در اقتصاد مقاومتی و جهش تولید داشته اند.

 گودرزی ادامه داد:  علیرغم محدودیتهای اعمال شده برای صنایع در فصل سرد سال و اولویت مصرف با بخش خانگی نیز با تبلیغات موثر محیطی و رسانه ای ، فرهنگ سازی و ابلاغ سیاستهای تشویقی شرکت ملی گاز ایران ، بازدید موثر و مستمر از ادارات و سازمانهای دولتی ، همکاری خوب و موثری در زمینه مصرف بهینه گاز انجام شد که نتایج آن کاملا مشهود بود که بر خود لازم میدانم از مردم شریف ، نجیب و با فرهنگ استان هم تشکر کنم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =