واکنش صالحی به اقدام علیه مرکز غنی سازی نطنز

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نطنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشم گیر صنعت هسته‌ای از یک سو و مذاکرات موفق برای رفع تحریم‌های ظالمانه است.

به گزارش خبرآنلاین، علی اکبر صالحی افزود: اقدامی که علیه مرکز غنی سازی نطنز انجام شد، نشان دهنده شکست مخالفان پیشرفت های صنعتی و سیاسی کشور برای جلوگیری از توسعه چشم گیر صنعت هسته ای از یک سو و مذاکرات موفق برای رفع تحریم های ظالمانه است.

وی خاطرنشان کرد: در روز ملی فناوری هسته ای آخرین دستاوردهای دانشمندان جوان و پرتلاش کشور به نمایش گذاشته شد و همزمان نیز چشم انداز رفع تحریم ها کاملاً آشکار شد.

صالحی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه و تاکید بر ضرورت برخورد جامعه بین المللی و آژانس بین المللی انرژی اتمی با تروریسم هسته ای، حق خود را برای اقدام علیه عاملان و آمران و مباشران این اقدام را محفوظ می دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: همچنین برای ناکام گذاشتن اهداف آمران این حرکت تروریستی، جمهوری اسلامی ایران با جدیت گسترش فناوری هسته‌ای از یک سو و گسترش برای رفع تحریم های ظالمانه از سوی دیگر را ادامه خواهد داد.

بامداد روز یک شنبه حادثه‌ای در بخشی از شبکه توزیع برق مجتمع غنی‌سازی شهید احمدی روشن نطنز رخ داد که خوش‌بختانه صدمات انسانی و آلودگی به دنبال نداشت اما این اقدام موجب قطع برق در بخشی از این مجتمع شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1503852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    4 4
    دیروز مگر نمایندگان مجلس و طرفداران گاندو از مراکز هسته ای بازدید نداشتند؟
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    5 8
    تا اقدام متقابل ایران در برابر ترورهای سردار سلیمانی و فخری زاده انجام نشده صهیونیست ها به انجام اینکارها مبادرت خواهند کرد .... چون اسراییل می داند دولت به صبر استراتژیک روی خواهد آورد و کاری انجام نخواهد داد