دیدار سید فرزاد نجات نیا با رئیس بنیاد مستضعفان/وعده فتاح به مناطق لنده و دیشموک سفر خواهم داشت

سید فرزاد نجات نیا در این دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور در مورد معضلات شهرستان های لنده و دیشموک به گفتگو پرداختند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛سید فرزاد نجات نیا در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان در حاشیه این دیدار به آقای مهندس فتاح گفت مردم لنده شایسته خدمت بیشتری هستند و نگرانی های جدی برای کندی اقدامات و بروکراسی‌های دست و پاگیر تضامین "بنیاد علوی" دارند، و لذا یک بررسی جدی‌تری نیاز هست.

از طرفی بخشی از جوونای استان و منطقه برای رهایی از بیکاری خطر جاده های بنادر (شوتی) به مرکز و تهران را بجان خریده اند و لذا در صورت امکان خدمآت به حواشی پایلوت را در دستور کار قرار دهید.
مهندس فتاح گفت: برنامه های خوبی برای اشتغال و سرعت بخشی در لنده و دیشموک داریم، و اولویت همین دو منطقه هست، و به این مناطق سفر خواهم داشت.

نجات نیا افزود؛اهداف متعالی، جذاب و جامع طبق اساسنامه پیشنهادی موسسه هنر متعالی تمدن ساز، محصول تفکر جمعی و تلاش ممدوح اعضا برای پر کردن خلاء های موجود و ایجاد فرصتهای مغفول مانده در حوزه هنر متعالی تمدن ساز هست.

در مقام نظر شخصیتهای همچون حافظ، سعدی و خواجوی کرمانی بعنوان مشاهیر و مفاخر ایران زمین با قابلیت فوق العاده - از منظری آینه تمام نمایی از هویت تمدن ایران اسلامی - در رقابت جهانی و رویارویی با برند سازی چهره های افسانه ای و فیک هالیوود و بالیوود قابل قیاس نیستند.

سید فرزاد نجات نیا اظهار داشت ؛ در چند روز اخیر برگزاری جلسات آنلاین (وبینار) با صاحب نظران از اساتید حوزه هنر و سینما از جمله دکتر نقاش زاده و جلسات حضوری خصوصا با مهندس پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نشان از عزم جدی همه اعضاء خصوصا مدیرعامل محترم حاج آقای دکتر موسوی انور برای اتفاقات خوب دارد!

جلسه در دبیرخانه‌ دانشگاههای مجازی جهان اسلام ‌(‌cinuv)‌ ‌و تبادل نظر پیرامون چیستی، چرایی و چگونگی تحقق اهداف با دبیرکل ‌cinuv‌ ‌به تفاهم نامه ای جهت فراهم نمودن زیرساخت آموزشی بویژه همکاری با دانشگاه های جهان اسلام بصورت مجازی در اولویت قرار گرفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =