۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور

ایرنا نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش‌ها فردا (پنجشنبه) در نیمه شرقی کشور متمرکز است و وزش باد شدید موقتی در شرق و جنوب شرق نقشه پیش‌بینی می‌شود.

«امین‌حسین نقشینه» امروز (چهارشنبه) دربار وضعیت آب و هوایی کشور گفت: امروز در برخی نقاط استان‌های بوشهر، اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات شمال سمنان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق اصفهان رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در غرب و جنوب ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در دامنه‌های جنوب، غرب، شمال‌غرب و جنوب‌غرب البرز، افزایش سرعت وزش باد پیش بینی می‌شود.

نقشینه ادمه‌داد: شدت بارش‌ها امروز در شمال کشور، شرق سمنان، شرق خراسان جنوبی و بخش‌های مرکزی و شمالی کرمان و فارس خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید موقتی در شرق، اضافه‌کرد: فردا بارش‌ها در نیمه شرقی کشور خواهد بود و بارش‌ها در نیمه شمالی خراسان رضوی و مناطق مرتفع استان کرمان شدیدتر است.

وی گفت: برای استان‌های شرق و جنوب شرق رگبار باران در روز پنجشنبه پیش‌بینی می‌شود، همچنین از فردا تا شنبه تنگ هرمز و خلیج فارس مواج و متلاطم است.

نقشینه اظهار داشت: آسمان تهران امروز کمی ابری، در بعدازظهر با افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری است.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1504724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =