بازرسان چشم بینای مردم در انتخابات هستند

استاندار قزوین گفت: بازرسان چشم بینای مردم در انتخابات هستند و باید از آرای مردم به خوبی صیانت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در جلسه با اعضای کمیته بازرسی ستاد انتخابات استان گفت: دشمنان ما از بدو پیروزی انقلاب به دنبال شرایطی بودند تا در تقابل با نظام جمهوری اسلامی از ابزارهای مختلف استفاده کنند و کشور را به چالش بکشانند و در ادوار مختلف خصومت خود را با تحمیل جنگ، تحریم، تهاجم فرهنگی، مایوس کردن مردم و کمرنگ کردن انتخابات نشان دادند.

او افزود: رسالت امروز ما و شما امروز بسیار سنگین است و باید تلاش کنیم طبق فرموده مقام معظم رهبری با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را مایوس کنیم.

استاندار تصریح کرد: در همه ادوار تاکید رهبری و دغدغه ایشان مشارکت حداکثری است و رمز بقای انقلاب و نظام و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه مجامع جهانی حضور گسترده در این رویداد مهم است لذا تکلیف شرعی و اخلاقی همه ما در شرایط کنونی حضور موثر در انتخابات است.

جمالی پور اضافه کرد: همه باید از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تبعیت کنیم و بدانیم دشمن درجه یک و رقیب اصلی ما اسراییلی است که از زمان شکل گیری این رژیم را تجاوزگر می دانیم و به دلیل توطئه هایی که علیه ما رقم میزند تا بر خاورمیانه تسلط داشته باشد این دشمن را مشروع نمی دانیم.

استاندار قزوین بازرسان را چشم بیدار مردم در انتخابات دانست و گفت: شما باید از آرای مردم صیانت کنید تا اعتماد مردم خدشه دار نشود.

او بیان کرد: شما امانتداران رای مردم و نظام جمهوری اسلامی هستید و تاکید می کنیم فقط امانتدار باشید و با شجاعت در این راه خطیر گام بردارید و اجازه ندهید نگاه سیاسی بر امانتداری غلبه کند.

جمالی پور اضافه کرد: همه شما در معرض آزمونی بزرگ قرار دارید و باید سربلند بیرون بیایید و بدانید خیانت در امانت عاقبت سختی دارد.

استاندار قزوین گفت: امروز شما چشم بینای مردم و نظام هستید و باید چشم ها را باز کنید تا این مسئولیت خطیر را به درستی انجام دهید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =