۰ نفر
۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
تمجید روزنامه قطری از پرسپولیس

تسنیم نوشت: روزنامه قطری از بازی بسیار دشوار الریان برابر پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به نقل از روزنامه الوطن قطر، نتیجه تساوی الریان در نخستین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر گوای هند برای این تیم راضی کننده نبود. الریان می‌خواست در این بازی به پیروزی برسد و برای کادر فنی این تیم گوشزد کردن اشتباهات بازی نخست به بازیکنان اهمیت زیادی دارد تا در دومین بازی تکرار نشوند. هرچند الریان بازی دشوارتری را برابر پرسپولیس پیش‌رو دارد که یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست.

بر اساس این گزارش، الریان با توجه به قدرت پرسپولیس باید آماده‌سازی بهتری برای این بازی داشته باشد. لوران بلان و شاگردانش برای حفظ شانس صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیازمند کسب نتیجه بهتری در بازی با پرسپولیس هستند. بازیکنان الریان با از دست دادن فرصت‌های زیاد گلزنی در بازی نخست با گوای هند و عدم کسب پیروزی بسیار ناراحت بودند. اکنون آنها به دنبال جبران این نتیجه و پیروزی در بازی بعدی برابر پرسپولیس هستند. کادر فنی الریان ترکیب و تاکتیک بازی با پرسپولیس را بر اساس کسب 3 امتیاز طراحی می‌کنند.

تیم پرسپولیس که در نخستین بازی گروه E لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی هند یک بر صفر الوحده امارات را شکست داده بود ساعت 21:30 دقیقه فردا شب رودرروی الریان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: جلسه عجیب سران الاهلی در پارکینگ ورزشگاه!

253 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1505353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =