۰ نفر
۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
عناوین و روزشمار هفته سلامت اعلام شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام عناوین، شعار و روز شمار هفته سلامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  سید علی درخشان افزود: یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه بعنوان هفته سلامت نامگذاری و با توجه به نامگذاری سال ۲۰۲۱ با عنوان "سال جهانی مدافعان سلامت"، شعار "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر " برای هفته سلامت امسال انتخاب شده است.
وی تصریح کرد: "همراهی با مدافعان سلامت برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" عنوان نخستین روز از هفته سلامت است.
درخشان گفت: برای دومین و سومین روزهای هفته سلامت، مورخ دوم و سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ نیز به ترتیب "مشارکت اجتماعی، همدلی و وفاق برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" و "آموزش های دینی و پیوند نهاد های مذهبی و نظام سلامت برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" انتخاب شده است.
وی، عنوان چهارمین روز از این هفته را "ارتقای نظام شبکه بهداشتی – درمانی و مراقبت های بهداتشی اولیه برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" اعلام و افزود: "رسانه ها، آموزش و فرهنگ سازی برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" عنوان پنجمین روز این هفته است.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: "پژوهش، فناوری، پشتیبانی و مانع زدایی از تولید برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" و "مشارکت های بین بخشی و مسئولیت اجتماعی برای ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" نیز عناوین ششم و هفتمین روز از هفته سلامت سال ۱۴۰۰ است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =