اعلام آمادگی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برای تعامل هرچه بیشتر با مدیران حوزه سلامت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به همراه روسای ادارات مشارکت و رصد فضای مجازی و اطلاع رسانی این معاونت در دیدار با مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت (یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه) برای تعامل هرچه بیشتر با مدیران حوزه سلامت اعلام آمادگی نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری،  معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان    در این دیدار که  در  استان آستانه آغاز هفته سلامت انجام شد   با اشاره به ظرفیت های این  معاونت  در حوزه های مختلف؛ برقراری امنیت اجتماعی، اطلاع رسانی، رصد فضای مجازی، اقناع افکار عمومی، ارائه خدمات مشاوره و مددکاری، تولید محتوا، مستند سازی، انجام فعالیت های تحقیقاتی و مشارکت اجتماعی در خصوص، زمینه های مشترک همکاری نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی استان بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ علی اصغر مهری در این دیدار با اشاره به خدمات گسترده معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خاطر نشان کرد: حدود ۱۹۰۰ نقطه تماس بین مردم و نیروی انتظامی وجود دارد و نیروی انتظامی همواره خود را در کنار مردم و مدافع امنیت عینی و ذهنی مردم می داند.
وی، با بیان اینکه سلامت و امنیت دو مقوله مهم جامعه هستند که در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است افزود: بدون شک نبود هر یک از این دو زندگی فرد را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد.
سرگرد مهدی زمانی نسب نیز در ادامه با بیان اینکه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان موفقیت های چشمگیری در زمینه اطلاع رسانی و تولید محتوا و ارتباط با رسانه ها و تعامل با مردم کسب نموده است افزود: این معاونت آمادگی هرگونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای تولید محتوا و افزایش مشارکت های بین این دو مجموعه را دارد.
مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز ضمن تقدیر از حسن توجه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به گرامیداشت هفته سلامت و تقدیر و اعلام حمایت از مدافعین سلامت خاطر نشان کرد: سلامت مقوله ای بین بخشی است و قطعاً تحقق آن نیازمند مشارکت و همکاری تمامی دستگاه ها و همراهی خوب مردم در اجرای سیاست های این حوزه است.
سید علی درخشان در ادامه با اشاره به عناوین روزشمار هفته سلامت از انجام برنامه های مشترک دانشگاه علوم پزشکی و معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت تامین سلامت و امنیت در جامعه همزمان با هفته سلامت در اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خبر داد.
گفتنی است، در پایان این دیدار از زحمات مدیریت و کارشناسان روابط عمومی ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اهدای شاخه گل تقدیر بعمل آمد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1506799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =