۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
آغاز انتخاب رشته دکترای تخصصی دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰دانشگاه آزاد اسلامی از روز گذشته سه شنبه ۳۱ فروردین ماه آغاز شده و تا پایان روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دانشگاه آزاد، انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دوره دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده اند، از  امروز سه شنبه ۳۱ فروردین ماه آغاز و تا پایان روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل را در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org  دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =