پرداخت تسهیلات ویژه کرونایی به رسانه‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با بهره چهاردرصد به رسانه‌های استانی آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ رقیه نانگیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین در شورای اطلاع رسانی استان قزوین، گفت: با شیوع کرونا همه مشاغل از حوزه آموزش تا کسب و کار و فعالیت های اقتصادی آسیب دیدند.

او با بیان اینکه خبرگزاری ها و نشریات با شیوع کرونا واقعا آسیب دیدند، افزود: این مشاغل ضمن اینکه حجم فعالیت های آنها با همه گیری کرونا بیشتر شد هیچگاه عقب ننشستند و همیشه در کنار ستاد مبارزه با کرونا بودند و نقش مهمی در مهار آن ایفا کردند.

نانگیر گفت: برای جبران بخشی از آسیب های این حوزه، تسهیلات قرض الحسنه با نرخ چهار درصد و بازپرداخت ۳۶ماهه در نظر گرفته شده است که به خبرگزاری ها، نشریات و مطبوعات متناسب با فعالیت و آسیب آنها از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین بیان کرد: این تسهیلات به رسانه های معرفی شده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می شود  تا بتوانیم گامی را برای تقدیر از تلاش های رسانه های استان در شرایط سخت کرونایی برداریم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =