تعیین تکلیف تامین آب باغات کشاورزان اصفهانی در هفته های آتی

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: مقرر شد که درخواست کشاورزان دسته بندی شود و با پیگیری های انجام شده نحوه رسیدگی به خواسته کشاورزان که تامین آب باغات است با برنامه ریزی و تعیین وضعیت ذخیره سد در هفته های آتی روشن خواهد شد.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: در هفته گذشته چندین جلسه با کشاورزان استان اصفهان برگزار شد ودرخواست کشاورزان در کارگروه سازگاری با کم آبی مطرح شد.

وی افزود: مقرر شد که درخواست کشاورزان دسته بندی شود و با پیگیری های انجام شده به خواسته کشاورزان که تامین آب باغات است با برنامه ریزی و وضعیت ذخیره سد در هفته های آتی روشن خواهد شد.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا درادامه به تشریح وضعیت کرونا در استان اصفهان هم پرداخت و گفت: محدودیت های جدید کرونایی در استان اصفهان اعمال نشده است و کماکان تاکید بر روی اجرای دقیق طرح جامع محدودیت هوشمند تا پایان مهار کرونا است.

وی افزود: نظارت بر روی اجرای طرح جامع محدودیت هوشمند در شهرهای نارنجی و قرمز در استان اصفهان با قوت در حال اجراست.

غلامی تصریح کرد: کنترل و نظارت بر روند اجرای محدودیت های پنج گانه کرونا در استان اصفهان برقرار است.

وی اعلام کرد: جلسه هماهنگی بانک ها با حضور استاندار برگزار شد و مقرر شد مهلت پرداخت اصناف در دو بخش چک های صادره و وام های پرداختی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تا شش ماه تمدید شود.

غلامی بیان کرد: تا زمانی که رنگ بندی شهرهای استان اصفهان به وضعیت آبی برنگردد طرح جامع محدودیت هوشمند برقرار است.

وی افزود: پنج محدودیت طرح جامع هوشمند با نظارت تیم های بازرسی درحال پایش استY آموزش حضوری در تمام سطوح ممنوع است و تنها یک مورد تخلف توسط بازرسی استانداری در حال بررسی است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =