۲۰ هزار متر مربع از معابر ۵ روستای شهرستان اردل آسفالته شد

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل گفت: سال گذشته با استفاده از قیر رایگان ۲۰ هزار مترمربع از معابر ۵ روستای شهرستان اردل آسفالته شد.

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال : مهندس داود محمدی دشتکی با اشاره به عملکرد این نهاد در حوزه عمران روستایی اظهارداشت: سال گذشته ۱۰ طرح هادی روستایی با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تهیه و بازنگری و در ۱۵ روستا با اعتبار ۴ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که بخش عمده فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف در روستاها متمرکز کرده و این موضوع آنقدر برای این نهاد اهمیت دارد که در اساسنامه خود بر مشارکت مردم تاکید فراوان شده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل با بیان اینکه سال گذشته با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ۵۱۲ جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر شد، بیان کرد: عمده مردم در روستاها و شهرهای کوچک فاقد سند رسمی بودند که موجب اختلافات خانوادگی و در برخی موارد تضییع حقوق افراد می‌شد، همچنین مردم نمی‌توانستند از املاک خود به دلیل اینکه سند نداشتند، به صرفه اقتصادی برسند.
محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری زمین به متقاضیان جهت ساخت مسکن است در همین راستا سال گذشته ۸۸ قطعه زمین به متقاضیان در این شهرستان واگذار شده است.
وی گفت: همچنین با استفاده از قیر رایگان با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ۲۰ هزار متر مربع از معابر ۵ روستا نیز آسفالت شد

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =