بیانیه حزب‌الله در واکنش به حمله صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران فلسطینی

ایرنا نوشت: حزب الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به نمازگزاران فلسطینی در بیت المقدس را محکوم و حمایت خود را از آنان اعلام کرد.

به گزارش شبکه خبری المنار، حزب الله روز جمعه در بیانیه ای مقاومت شجاعانه مومنان فلسطینی علیه صهیونیست ها در باب العامود، نقاط مختلف و دروازه های شهر قدس علیه را ستود.

حزب الله اقدامات نظامی و محاصره نمازگزاران از سوی رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست را که از  چند روز پیش آغاز و طی دیروز و امروز منجر به کشته و زخمی شدن ده ها تن و دستگیری شماری از فلسطینی ها شده است، به شدت محکوم کرد.

حزب الله همچنین بر همبستگی کامل خود با «ملت شریف و مجاهد» فلسطین تاکید و اعلام کرد: این ملتی است که قطب نما و مقصد واقعی را برای امت ترسیم و با فداکاری های همیشگی اش نشان می دهد که برای رژیم اشغالگر در سرزمین پاک فلسطین هیچ جایگاهی وجود ندارد.

درگیری هایی که از شب گذشته تا بامداد امروز (جمعه ) به مدت چند ساعت میان صدها تن از جوانان بیت المقدس و نیروهای رژیم صهیونیستی در بخش اشغالی بیت المقدس و پیرامون مسجد الاقصی روی داد، صدها زخمی، که در میان آنها چند زن و کودک دیده می شود ،برجا گذاشت .

 پلیس رژیم صهیونیستی تقریبا ۵۰ جوان فلسطینی را در نقاط مختلف محله های شرق بیت المقدس که با باندهای شهرک نشینان صهیونیستی درگیر شده بودند، بازداشت کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1507986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =