اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم درتلفیق مسوولیت دینی و اجتماعی با توسعه همه جانبه جزیره قشم ستودنی است

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الااسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم و جمعی از اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، مقامات قضایی، نظامی، انتظامی و اجرایی شهرستان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران جزیره روز جمعه در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد قشم برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از قشم حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم دراین آیین با تمجید از تلاش های سازمان منطقه آزاد قشم در پیشبرد امورعمرانی، فرهنگی، مذهبی، آموزش و پرورش و بهداشت و درمان گفت: اقدامات صورت گرفته جهت عمل به مسوولیت دینی و اجتماعی درکنار نگاه به پیشرفت همه جانبه جزیره قشم هم ستودنی است.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های نیمه تمام جزیره قشم باید با حمایت جدی مسوولان پیش از اتمام دولت به سرانجام برسد ارزیابی خود را از عملکرد «حمیدرضا مومنی» در مدت خدمت در جزیره به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مثبت اعلام کرد.
شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز دراین آیین «حمیدرضا مومنی» را شخصیتی تعامل‌گرا خواند که به گفته وی از مجرای تعامل با جامعه محلی توانست توسعه متوازن  را در جزیره ایجاد و زیرساخت‌های توسعه‌ای و گردشگری را تا حد قابل قبولی محقق سازد.
وی توسعه رو به رشد جزیره قشم را از مهم ترین دستاوردهای مدیرعامل سابق سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد و افزود: قفل‌های زیادی با وجود ایشان گشوده شد و انتظار است مدیرعامل جدید نیز همین رویکرد را تداوم بخشد.
امام جمعه اهل سنت قشم سنگین کردن کفه ترازو عدالت درمناطق محروم را از مهم ترین محورهای مورد تاکید رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه معضل کمبود آب شرب در برخی مناطق محروم قشم همچنان به طور کامل حل نشده که باید مورد اهتمام جدی مدیرعامل جدید قرار بگیرد.
علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم نیز در این آیین اقدامات مومنی در حوزه زیرساختی جزیره قشم را ارزنده و ماندگار خواند و گفت: اخلاص در کار، برای رضای خدا کار کردن و وحدت و همدلی وجوه تمایز کار در نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌ها است.
وی افزود: با وجود تحریم‌ و جنگ تمام عیار اقتصادی، شاخص‌ها در جزیره قشم رو به پیشرفت است و در سایه تفاهم و همکاری گره‌های بسیاری در بخش‌های زیربنایی همچون آب، برق، راه و مبلمان شهری و روستایی گشوده شده است.
به گفته نصری هر کجا با وحدت و همدلی به پیش رفته‌ایم پیشرفت و توسعه بوده و از این رو می‌توان این مهم را رمز توسعه پایدار در جزیره قشم به شمار آورد.
بنا بر این گزارش در پایان این آیین حکم ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد قشم توسط حمیدرضا مومنی مشاوررییس جمهوری و دبیر شواریعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به علی درویش پور اعطا شد و از زحمات کیهان عباسیان سرپرست این سازمان هم با اهداء لوح تقدیر کرد.
گفتنی است در این آیین جمع زیادی از مدیران و فعالان بخش خصوصی جزیره قشم با اهداء هدایایی از زحمات هفت ساله حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر و تشکر کردند.

اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم درتلفیق مسوولیت دینی و اجتماعی با توسعه همه جانبه جزیره قشم ستودنی است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1508047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =