۲۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۶ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در مصاحبه با صداوسیمای مرکز استان، با تبریک میلاد کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: برنامه‌هایی که امسال در خصوص توجه به نیازمندان تدارک دیده‌شده دو برنامه ایران همدل اطعام مهدوی و ایران مهربان است.
وی با اشاره به اینکه طرح ایران همدل از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان آن ادامه دارد، گفت: در خصوص اجرای این طرح ۳۵ آشپزخانه مهدوی در استان راه‌اندازی شده است که در نظر داریم تا پایان ماه رمضان، ۳۵ هزار پرس غذای گرم و ۴۵ هزار جیره غذایی خشک، بین نیازمندان استان توزیع کنیم.
مبشری تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۶ هزار پرس غذای گرم و ۸۵۰۰ بسته غذایی خشک تهیه و بین نیازمندان استان توزیع‌شده است.
مبشری بابیان این اینکه همه این اقدامات با کمک و مشارکت خیران و مردم نیکوکار بوده است، گفت: از همه نیکوکاران دعوت می‌کنیم با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و اهداء کمک‌های خود با مشارکت در طرح ایران همدل اطعام مهدوی، ، یاریگر نیازمندان در این ماه مبارک رمضان باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را اجرای طرح ایران مهربان در خصوص حامی یابی برای ایتام اعلام و یادآور شد: بیش از ۸ هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدند که از این تعداد بیش از ۱۵۰۰ نفر فاقد حامی هستند.
مبشری خاطرنشان کرد: امید است که در قالب طرح ایران مهربان تا پایان ماه مبارک رمضان با مشارکت و همراهی خیران و مردم نیکوکار، هیچ فرزند محسنین و یتیمی بدون حامی در استان نباشد.
وی در خصوص درگاه‌های مشارکتی طرح  ایران مهربان و حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین، تأکید کرد: خیران نیکوکار  می‌توانند با مراجعه به سامانه ekram.emdad.ir ، ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ و یا تماس با شماره ۰۷۴۳۳۲۳۲۵۶۵ سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را عهده‌دار شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =