۱ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۱
حذف تلخ فولاد از لیگ قهرمانان آسیا

تیم فولاد در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ تن به شکستی دیگر داد تا کارش را در این مسابقات با قعرنشینی به پایان برساند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال فولاد ایران در آخرین بازی‌اش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا،‌ از ساعت 22:30 پنجشنبه شب در ورزشگاه فصیل بن فهد ریاض به مصاف الوحدات اردن رفت و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. حسن سعد در دقیقه 27 گل الوحده را به ثمر رساند.

پیش از این بازی فولاد و الوحدات به ترتیب با 5 و 4 امتیاز شانسی برای صعود از این گروه نداشتند و این مسابقه، یک دیدار تشریفاتی برای هر دو تیم به حساب می‌آمد. در بازی رفت دو تیم فولاد با یک گل پیروز شده بود.

فولاد با این شکست با همان 5 امتیاز جای خود را با الوحدات عوض کرد تا با قعرنشینی و ناکامی به کارش در لیگ قهرمانان آسیا پایان دهد. 

در دیگر مسابقه این گروه تیم‌های النصر عربستان و السد قطر در گروه D مسابقات به مصاف هم رفتند که النصر با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 33 و عبدالله الامری در دقیقه 74 گل‌های شاگردان منزس را به ثمر رساندند و سانتی کاسورلا در دقیقه 83، یکی از گل‌های خورده السد را جبران کرد.

النصر با این پیروزی 11 امتیازی شد و به‌عنوان صدرنشین گروه D به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان راه یافت. السد اما با 10 امتیاز و تفاضل گل 2+، در رده‌بندی برترین تیم‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه فعلاً پایین‌تر از الوحده امارات و تراکتور ایران است و برای صعود، نیاز به معجزه دارد.

شکست استقلال تاجیکستان یا شکست سنگین الهلال در گروه A، به همراه شکست استقلال ایران برابر الشرطه یا تساوی تیم‌های الدحیل و الاهلی در گروه C باعث صعود شاگردان ژاوی به جمع 16 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1509923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =