۰ نفر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
۷۰ واحد های صنعتی استان در آستانه بهره برداری

۷۰ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری طی سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۰ واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد در استان در حال تکمیل است که طبق برنامه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
محمدکاظم منزوی افزود: این در حالی است که تعداد واحدهای صنعتی بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان بیش از این تعداد است اما برای امسال افتتاح ۷۰ واحد هدفگذاری شده است.
وی تصریح کرد: در همین حوزه در سال گذشته ۱۳۵ پروانه بهره‌برداری در استان صادر شد که از این تعداد ۸۵ واحد ایجادی و ۵۰ واحد توسعه بوده است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بازگشت ۲۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در سال گذشته خبر داد و گفت: این در حالی است که هدفگذاری سال ۹۹ احیای هشت واحد بود.
منزوی افزود: امسال نیز بازگشت ۱۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در استان هدفگذاری شده است.
وی با اشاره به برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص نحوه پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی، خاطرنشان کرد: امسال برای اعطای تسهیلات به واحدها شاخص‌هایی در نظر گرفته شده که در قالب طرح «تام» تعریف شده است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی در محصولات منتخب است و اختصاص به ساخت تولید و بی‌نیاز کردن از واردات و توسعه صادراتی غیرنفتی دارد.در حدود ۸۳۱واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1510656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =