۶ نفر
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
مدیرعامل جنجالی پرسپولیس عذرخواهی کرد

شجاع خلیل‌زاده بعد از عذرخواهی رسول پناه از اظهارات خود در فایل ویدیویی منتشر شده طی ماه‌های گذشته، نسبت به شکایت خود در کمیته انضباطی، رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی سلیمانی، وکلیل حقوقی شجاع خلیل‌زاده در ارتباط با پرونده شکایت از مهدی رسول پناه، مدیرعامل پیشین پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علت انتشار فایل ویدیویی حاوی توهین و فحاشی به این بازیکن گفت: رسول‌پناه در ارتباط با مطالبی که مطرح شده بود، عذرخواهی کرد و ما هم رضایت دادیم.

او درباره شکایت پرسپولیس از خلیل‌زاده و باشگاه الریان در فیفا به علت عقد قرارداد غیرقانونی گفت: شکایت حق قانونی هر شخص حقیقی و حقوقی است. از نظر ما فسخ قرارداد خلیل‌زاده با باشگاه پرسپولیس کاملا قانونی بود. این که شکایت می‌کنند یا نه به خودشان مربوط است اما فعلا هیچ مدرکی به دست ما نرسیده است.

وکیل خلیل‌زاده در ارتباط با روند جدایی موکلش از پرسپولیس و پیوستن به الریان گفت: در آن مقطع مذاکره برای خلیل‌زاده آزاد بود و او به طور قانونی به تیم قطری رفت. خلیل‌زاده اخطار قانونی در ارتباط با دریافت نکردن مطالباتش را به باشگاه داد و باشگاه هم بعد از آن تاریخ طبق شرایط مقرر عمل نکرد و قرارداد فسخ شد. این که سهل‌انگاری مدیران به شجاع‌ خلیل‌زاده ارتباط پیدا کند، درست نیست.

سلیمانی در ارتباط با شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس نسبت به دریافت نکردن مطالباتش اظهار کرد: این پرونده در مرحله تصمیم‌گیری در کمیته تعیین وضعیت است. باشگاه پرسپولیس لایحه خود را ارائه کرد و ما هم دفاعیات خودمان را انجام دادیم. منتظر رای نهایی هستیم.

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =