رسانه‌ها با افراد غیرمسئول در خصوص کرونا مصاحبه نکنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: برای جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و سوءاستفاده بدخواهان نظام، از رسانه‌ها انتظار داریم از مصاحبه با افراد غیرمسئول در خصوص بیماری کرونا خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدحسین اسماعیلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در جلسه ستاد کرونای استان قزوین که در محوطه باز استانداری قزوین برگزار شد گفت: با توجه به مصاحبه یکی از خبرگزاری ها با فرد غیرمسئول که صحت آن زیر سوال است و با توجه به تاکید استاندار قزوین مبنی بر جلوگیری از این فرآیند ضمن این که از مسئولان غیر مرتبط انتظار داریم در خصوص وضعیت ویروس کرونا با رسانه ها گفتگو نکنند از رسانه ها هم انتظار داریم از مصاحبه با این گونه افراد خودداری کنند.
او اظهار کرد: در این شرایط باید به مردم امید دهیم و خبرهای آرامش بخش منتشر کنیم و قرار نیست با خبرهایی که صحت ندارد و جامعه را دچار  تشویش و نگرانی می کند فضا را ملتهب کنیم.
اسماعیلی فرهنگ سازی برای همراه کردن مردم در شرایط کرونا را ضروری دانست و گفت: فرهنگ سازی در این زمینه یکی از هدف های اداره ارشاد است و در این زمینه انتظار  داریم خبرنگاران و رسانه ها نیز مشارکت بیشتری داشته باشند.
  او بیان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست می کنیم برای تولید محتوای فضای مجازی و کلیپ های آگاهی بخشی نسبت به معرفی کارشناسان و متخصصان ذیربط به اداره ارشاد اقدام کنند تا با مصاحبه های تخصصی نگرانی مردم کمتر شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از مساعدت استاندار قزوین برای ارائه تسهیلات به رسانه های گروهی در شرایط کرونا تشکر کرد و خواستار ارائه تسهیلات به هنرمندان و  آموزشگاه های هنری و نیز در نوبت قرار گرفتن خبرنگاران برای واکسیناسیون شد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1511115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =