قطعه دوم بزرگراه چابهار کُنارک سال آینده تکمیل می‌شود

مدیر پروژه احداث بزرگراه چابهار به کنارک گفت: قطعه دوم بزرگراه چابهار - کُنارک با اعتبار ۲ هزار ۹۰۰ میلیارد ریال آذرماه سال ۱۴۰۱ تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از چابهار : عدنان رستمی در بازدید حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از روند احداث این بزرگراه اظهار داشت: عمایات اجرایی این پروژه آذر ماه سال گذشته با پیمانکاری شرکت ریل گستر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: بزرگراه چابهار کُنارک مجموعا ۴۸ و نیم کیلومتر بوده و قطعه دوم آن به طول ۲۴ و نیم کیلومتر در دست احداث است.

رستمی بیان داشت: تا شهریورماه امسال حدود ۵۰ درصد این طرح اجرا خواهد شد و تمامی تلاش نیروها و امکانات را به کار گرفتیم که هرچه زودتر، قطعه دوم را تکمیل و به مرحبه بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۰ میلیارد تومان قیر تامین و حدود ۲۰ میلیارد تومان هم برای زیرسازی اتوبان هزینه شده است.

مدیر پروژه احداث بزرگراه چابهار به کنارک بیان داشت: مطالعات این پروژه توسط وزاری راه و شهرسازی انجام شده و در ادامه با بازطراحی طرح، حدود ۶۰ میلیارد تومان کاهش هزینه داشتیم.

این محور، ترافیک ۲۰ میلیون تُنی حمل بارِ بندرچابهار را پوشش خواهد داد.

حمیدرضا مومنی دبیر شورای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که در نیمه ابتدایی فروردین‌ امسال به منطقه آزاد چابهار سفر کرده بود. نیز برای بازدید از طرح‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و گردشگری در قالب سفری ۲ روزه به منطقه آزاد چابهار سفر کرده تا روند پیشرفت پروژه‌ها را از نزدیک مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1512245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =