ایسنا نوشت:

عضو هیات رییسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین فعالیت‌های انتخاباتی اصولگرایان گفت: به نظر می‌رسد استراتژی کمیته 13 نفره شکست خورده است و باید این پروژه را تمام شده تلقی کرد.

پرویز سروری با اشاره به ارائه لیست 13 نفره به رییس‌جمهور اظهار کرد: هر روز که می‌گذرد ما نیازمند سرعت بیشتری در وصول به یک فرآیند و مدل اجرایی هستیم ولی ظاهرا تمایلی برای اقدام در این موضع مشاهده نمی‌شود؛ چراکه این پیشنهاد مدت‌هاست روی میز مانده و پاسخی به آن داده نشده است.

وی افزود: با توجه به تغییر و تحولاتی که در این مدت به وجود آمده و اظهارات جریان انحرافی در رابطه با عدم وحدت با اصولگرایان، چهره‌ی این جریان برای مردم روشن‌تر شده و فکر می‌کنم باید پالایشی در جریان اصولگرا صورت گیرد تا جریان انحرافی از این مدار حذف شود؛ چراکه این جریان بود که موضوع اختلاف، تفرقه و عدم وحدت را در میان نیروهای اصولگرا مطرح می‌کرد نیازی به وحدت با اصولگرایان نداریم.

نماینده‌ی مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اگر جریان انحرافی از مدار اصولگرایی حذف شود زمینه برای وحدت اصولگرایان به شدت افزایش پیدا می‌کند. شاید هم ساز و کارهای دیگری باید توسط کمیته‌ی سه نفره طراحی شود تا ان‌شاءالله شاهد تجمیع ظرفیت نیروهای اصولگرا، تبیین فرآیند و تولید مدل اجماعی برای وحدت اصولگرایان باشیم.

عضو هیات رییسه‌ی فراکسیون اصولگرایان مجلس هم‌چنین گفت: به نظر من پالایش درون اصولگرایان عملا صورت گرفته؛ چرا که این جریان در اظهاراتی اعلام کرده که حاضر به وحدت با اصولگرایان نیست و آنها را مقابل خود می‌داند. حتی آنها گفته‌اند که ما حاضریم با اصلاح‌طلبان وحدت کنیم اما با اصولگرایان وحدت نخواهیم کرد.

سروری تصریح کرد: به نظر من آنها خود زمینه‌ی حذف‌شان از جریان اصولگرایی را فراهم کرده‌اند و عملا امکان این‌که این جریان بتواند خودش را به عنوان یک فرقه‌ی اصولگرایی معرفی کند نخواهد بود و در این صورت زمینه برای وحدت با نیروهای اصولگرا فراهم‌تر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید آسیب‌شناسی نسبت به مدل شورای هماهنگی نیروهای انقلاب و جبهه متحد اصولگرایی صورت گیرد که اگر این‌گونه شود با برطرف کردن نقاط ضعفی که در این دو مدل فراگیر و موثر وجود داشته، می‌توانیم به یک مدل موثرتری برای وحدت بین اصولگرایان دسترسی پیدا کنیم.

/2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 151278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =