۳ نفر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
این هم از ادبیات روابط عمومی فدراسیون فوتبال!

ادبیاتی که روابط عمومی فدراسیون فوتبال در بیانیه‌هایش استفاده می‌کند چندان زیبنده نیست.

روزنامه گل چند روز پیش خبری را درباره دستور مذاکره فدراسیون فوتبال با برانکو ایوانکوویچ منتشر کرد.خبری که روزنامه گل در متن آن هرگز ننوشته بود که فدراسیون نشین ها با برانکو مذاکره کرده اند بلکه اصل خبر به این صورت بود که دستور انجام مذاکرات صادر شده است.
هر چه که بود روزنامه گل رسالت خودش در امر خبررسانی را انجام داد و بدون شک و با سابقه ای که از بچه های روزنامه گل سراغ داریم می دانیم که هر خبری را تیتر یک نخواهند کرد.
پس از انتشار این خبر اما فدراسیون تکذیبه ای بلند را تنظیم و منتشر کرد.تکذیبه ای که دستپاچگی در آن کاملا مشهود بود.طوری که تیتر حمایت قاطع از سرمربی تیم ملی را با عکس برانکو منتشر کردند اما نکته ای که در این زمینه وجود دارد تکذیب خبر فوق در اینستاگرام رسمی فدراسیون فوتبال است.
در اینستاگرام فدراسیون فوتبال از ادبیاتی استفاده شده است که به هیچ عنوان برازنده فدراسیونی با این همه ادعا نیست.اگر یکی از رسانه ها از واژه "مضحک"در قبال فدراسیون استفاده می کرد واکنش آنها به این ادبیات چه بود؟

این هم از ادبیات روابط عمومی فدراسیون فوتبال


خبر دروغ،بی پایه و اساس،مضحک و ادبیاتی از این قبیل.احتمالا دوستان در فدراسیون فوتبال بیانیه روزنامه گل را مطالعه نکرده اند،یا اینکه در پس این خبر چیزهای دیگری بوده که آنها را چنان برآشفته است.انتظار می رود که استفاده از ادبیاتی که نه در شان رسانه ها است و نه در شان فدراسیون دیگر تکرار نشود.امروز روزنامه گل و مطالبی که نوشته اند مضحک خوانده می شوند و فردا سایر رسانه ها با ادبیاتی دیگر.انتظار عذرخواهی نیست اما عدم تکرار چنین ادبیاتی بدون شک خواست خیلی از رسانه ها خواهد بود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =