۱۲ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۰
به بهانه شایعه جدیدترین شاهکار رفیق سلطانی‌فر در استقلال

انتخاب‌های وزارت ورزش برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس همواره با انتقادات زیادی مواجه بوده است.

مدیریت و هیئت مدیره باشگاه استقلال در سال‌های اخیر تغییرات زیادی را به خود دیده و نفرات زیادی در بدنه مدیریتی این باشگاه حضور داشته‌اند؛ از کامران منزوی و میرشاد ماجدی گرفته تا افرادی چون امیرحسین فتحی، اکبر ملکی و احمد سعادتمند در این سال‌ها وارد باشگاه استقلال شده‌ و بدون هیچ دستاورد مثبتی از این تیم کنار رفته و در دیگر پست‌ها مشغول به کار شده‌اند. در این بین اما یک نام در باشگاه استقلال همواره ثابت باقی مانده و اتفاقات این تیم هرگز باعث نشده جایگاهش را از دست بدهد؛ اسماعیل خلیل‌زاده!

در مورد این عضو پرحاشیه باشگاه استقلال و رفاقتش با سلطانی‌فر از زمان استانداری گیلان حرف‌های بسیاری مطرح شده و بسیاری هم حضور طولانی‌مدت او در استقلال را هم به همین رفاقت ربط می‌دهند. خلیل‌زاده به نوعی یکی از مهم‌ترین تصمیم‌گیران باشگاه استقلال در سال‌های اخیر بوده و علی‌رغم اعتراضات هواداران هرگز جایگاهش در این باشگاه را از دست نداده و هنوز هم در این تیم حضور دارد.

خلیل‌زاده در سال‌های حضور در استقلال هرگز نتوانسته مشکلات این تیم را حل کند و حتی از نظر اقتصادی هم کمک خاصی به باشگاه نکرده است. هنوز کسی درگیری عجیب او با احمد سعادتمند روی آنتن زنده را فراموش نکرده که به نوعی باعث شد شان باشگاه استقلال با آن اتفاقات عجیب پایین بیاید. بعدها مصاحبه سعادتمند که حضور خودش هم در استقلال قابل توجیه نبود مشخص کرد شرکت وابسته به اسماعیل خلیل‌زاده در سال 1398 کارگزار باشگاه استقلال بوده و ریالی هم به این تیم پرداختی نداشته است!

حالا اما جدیدترین خبر در خصوص متهم پرونده کارخانه ابریشم که گفته می شود خلیل زاده رییس هیات مدیره استقلال است، مطرح شده است. موضوعی که چندی پیش از سوی باشگاه استقلال تکذیب شد اما با ح ف های  سخنگوی قوه قضاییه حالا وارد فاز جدیدی شده است.

این خبر در حالی است که اسماعیل خلیل زاده طبق شنیده ها اکنون به کرونا مبتلا نیست و بر اساس نوشته کانال های نزدیک به باشگاه استقلال، در جلسه روز دوشنبه هیات مدیره که مدیرعامل هم در جریان آن قرار نداشت، برای دقایقی حضور داشته است و سپس برای حضور در جلسه مهمی در اتاق تعاون، نشست را ترک کرده بود!

حال مسعود سلطانی‌فر که واسطه حضور چنین فردی در باشگاه استقلال بوده باید درباره انتخابش پاسخ بدهد. او باید به هواداران این تیم بگوید که چگونه شان این باشگاه با میلیون‌ها هوادار را تا این اندازه پایین آورده که شایعه شده رئیس هیئت مدیره‌اش تحت تعقیب قضایی است؛ کسی که در دوران حضور چندساله‌اش قدم مثبتی برای باشگاه برنداشته و عضویتش در هیئت مدیره همواره مورد اعتراض هواداران بوده است. برکناری خلیل‌زاده در مقطع فعلی کمترین کاری است که سلطانی‌فر باید انجام دهد. کاری که البته اگر انجام نشود به زودی و با پایان دوران وزارت او اتفاق خواهد افتاد.

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1513822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • BR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    12 0
    با تشکر از نویسده محترم. به نظر من شخص وزیر باید تحت تعقیب قضایی قرار بگیره. به نظر من شخص وزیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس رو ملک شخصی و تجارتخونه شخصی خودش میداند.
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    15 2
    یک دولت دیگه شبیه همین دولت میاد سر کار و یک وزیر ورزش دیگه مثل بابا مسعود تا ۵ سال دیگه همه پولها را بریزن تو حلقوم قرمزها تا از پرتغال و‌قطر بازیکن بخرن وسط فصل و آبی ها نتونن از مشهد بازیکن بگیرن
  • عادل IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    17 9
    برای ظلمهایی که سطلانی فر به استقلال کرد میشه اندازه یه کتاب مطلب نوشت اما ایشون تنها وزیری هست که هرکاری خواست کرد و هیچ کس باهاش کاری نداشت
  • افشاگر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    13 14
    اونوقت ما میگیم بابامسعود این لنگی ها ناراحت میشن... بابا مسعود تو این هشت سال استقلال رو نابود کرد
  • ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    8 9
    ای بابا دوست عزیز چیزی بگو که ندونیم.ندونیم که کل فدراسیون به توصیه این آقا پرسپولیسی شد.نمونه بارزش همین آقای شکوری که امروز در باشگاه پرسپولیس قائم مقام میباشد و تا سال قبل در فدراسیون فوتبال سمت دبیر کل فدراسیون فوتبال بود و الان دم از افتخارت این 4 سال پرسپولیس میزند.یا اینکه همه پرسپولیسیها با چه رزومه ای وارد فدراسیون شدند. ولی حضور خظیر براشون خطر ناک بود.یا اینکه کسانی که در باشگاه استقلال به کار گمارده شده بودند یا برای تخریب آمده بودند امثال آقای توفیقی که خانوادتان پرسپولیسی متعصب هستند و در زمان ایشان بود که وقتی استقلال آماده میشد برای ستاره سوم فقط و فقط به خاطر ایشان کاوه رضایی جباروف مامه تیام و ابراهیمی از تیم جدا شدند.یا امثال خلیل زاده و مددی آورد که نه تنها کمک کنند بلکه چوب لای چرخ باشگاه بگذارند.در بهترین حالت افرادی منصوب کرد نالایق که اگر منصب خالی میماند یا چوب خشک به جایشان بود منفعت بیشتر و ضرر کمتری عاید میشد.عیب نداره تا 4 ماه دیگه زمستون میره و روسیاهیش برای جام اسنپیا میمونه ببینم باز پوکر میکنند یا سجده برای بقا
  • مهدی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    6 14
    اگه خلیل زاده برکنار بشه ، پس کی نقش عابربانک رو براشون بازی کنه ؟ کی همینجوری چند صد هزار دلار براشون جور کنه از ترکیه واریز کنه به حسابهای شاکی ها ؟ یک زمانی حاج هدایتی توی پرسپولیس اینجوری خرج می کرد ، الان خلیل زاده برای استقلال ،راستی رضا انصاری عزیزمون رو یادم رفت ، البته اون وحشتناک لابی داره ، اون دیگه بابای ایناهاست .