سردار اشتری: پلیس با کسی که مسلحانه باعث رعب و وحشت شود به شدت برخورد می‌کند

فارس نوشت: فرمانده نیروی انتظامی گفت: به دنبال این هستیم تا پایان سال بخش وسیعی از خدمات و فعالیت‌های خود را در قالب پلیس هوشمند به کار گیریم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ناجا با افرادی که در جامعه ایجاد ناامنی می کند به شدت برخورد می کند، و پلیس زمانی که ببیند  کسی که در جامعه  با سلاح سرد یا گرم باعث  ایجاد رعب و وحشت شود  با شدت با او برخورد میکند.

سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی از نظر کاری گستردگی بسیاری دارد و تنوع ماموریت در این سازمان وسیع است. 

وی با بیان اینکه ناجا بایستی امنیت و آرامش را در جامعه ایجاد کند، افزود: نعمت امنیت یکی از مهمترین نیازهای طبیعی انسان است که تا وقتی وجود دارد قدر آن را نمی‌دانیم اما زمانی که از دست رفت مانند بسیاری از کشورهای منطقه از نبود آن آسیب‌های بسیاری خواهیم دید. 

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: بسیاری از اتفاق‌هایی که در کشورهای منطقه رخ داد هدف نهایی‌شان ایجاد ناامنی در ایران بود اما با هوشیاری مسئولان این فتنه‌ها در نطفه خاموش شد. 

اشتری با اشاره به اینکه بعد از دفاع مقدس هیچ نهادی همانند نیروی انتظامی شهید تقدیم انقلاب نکرده است، تصریح کرد: اگر امروز نیروی انتظامی یک جایگاه خوب در میان مردم دارد به علت همین شهیدان است. 

وی خاطرنشان کرد: مردم شاهد خدمات پلیس در تمام مناطق کشور هستند و می‌دانند که پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است. 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سال‌های گذشته کشور مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته است و نیروی انتظامی با حضور پر اقتدار و مهربانانه خود در میدان توانست این بحران‌ها را به خوبی مدیریت کند. 

اشتری با بیان اینکه ناجا با افرادی که در جامعه ایجاد ناامنی می‌کنند به شدت برخورد می‌کند، اظهار داشت: پلیس با کسی که در جامعه سلاح سرد یا گرم به دست بگیرد و ایجاد رعب و وحشت کند با شدت عمل برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سال گذشته تعدادی از مامورین نیروی انتظامی در راه حفظ جان شهروندان این مرز و بوم جان خود را فدا کرده‌اند. 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس از تجهیزات هوشمند استفاده می‌کند، بیان کرد: به دنبال این هستیم تا پایان سال بخش وسیعی از خدمات و فعالیت‌های خود را در قالب پلیس هوشمند به کار گیریم. 

اشتری در پایان تصریح کرد: انتخابات باعث قدرتمند شدن کشور در عرصه جهانی می‌شود و امسال نیز نیروی انتظامی برای ایجاد یک انتخابات امن و پرشور به کار می‌گیرد.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1514058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =