۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مرگ کودک ۶ ساله خرم آبادی بر اثر بی احتیاطی

فرمانده انتظامی خرم آباد از مرگ یک کودک ۶ ساله بعلت تیراندازی شادمانه مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه یک کودک ۶ ساله بعلت مجروحیت بر اثر اصابت ساچمه فوت نموده، مراتب به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی بیان داشت: پس از  انجام تحقیقات  نامحسوس مشخص شد در حین اجرای مراسم شادمانه عروسی شخصی با استفاده از  سلاح ساچمه زنی اقدام به تیراندازی که بر اثر سهل انگاری یک کودک ۶ ساله مجروح و در نهایت فوت، که  بدون اطلاع به مراجع انتظامی قصد پنهان کاری موضوع را داشته، بلافاصله موضوع از طریق  کلانتری ۱۸ مورد پی گیرد قرار گرفت.

سرهنگ دولتشاهی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی  فرد خاطی بهمراه تعداد ۲ قبضه سلاح ساچمه زنی بکار رفته کشف و ضبط، پرونده پس از تکمیل به دستگاه قضایی و روانه زندان شد .
 
دولتشاهی ادامه داد: استفاده از سلاح گرم در مراسمات  بارها منجر به مجروحیت و یا فوت عده ای از همشهریان شده که لازم است  این رسوم غلط برچیده شوند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ضمن هشدار به افرادی که به هر نحو در مراسمات شادمانه و عزا  اقدام به تیراندازی  می کنند خاطر نشان کرد: برابر قانون تیراندازی تحت هر عنوان جرم تلقی و در صورت استفاده از سلاح  ضمن تشکیل پرونده قضایی و مجازات عامل و عاملان آن از سوی دستگاه قضایی، پلیس برای صاحبان مراسمات پرونده قضایی تشکیل خواهد داد  و  چنانچه سلاح بکار رفته هم دارای مجوز باشد، مجوز آن از طریق مجاری قانونی باطل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1515833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =