ایران کوچک با ۲۴ شعبه به استقبال انتخابات می‌رود

بخشدار کیش گفت: این جزیره به عنوان ایرانی کوچک در جنوبی ترین نقطه کشور با ۲۴ شعبه اخذ رای به استقبال انتخابات ۱۴۰۰ می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین از کیش : محمد کمالی  اظهار داشت: این تعداد شعبه در کیش و ۲ جزیره اقممالی لاوان و هندورابی مستقر می‎ شود تا نسبت به جمع‌آوری آرای مردمان این جزایر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر اقدام شود.

وی با بیان اینکه ۶ مورد از این صندوق ها شامل پنج شعبه در کیش و یک شعبه در لاوان سیار بقیه ۱۹ مورد ثابت است افزود: ۴۸۰ نفر از عوامل اجرایی صندوق هم اکنون برخی از آموزش های لازم را فرا گرفته اند تا در روز انتخابات در خدمت رای دهندگان باشند.

بخشدار کیش کل عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و امنیتی شعبه های اخذ رای این جزیره را حدود ۷۰۰ نفر اعلام کرد و یادآور شد: به صوورت میانگین در هر شعبه اخذ رای ۱۷ تا ۲۲ نفر به خدمت گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: بخشداری به عنوان نماینده ستاد انتخابات کشور در تمام زیرساخت های لازم برگزاری یک انتخابات پرشور و بی طرف را مهیا کرده و سعی می کنیم در یک ماه باقی مانده تمام نواقص باقی مانده در این ارتباط برطرف شود.

۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان با برگزار می‌شود؛ در این دوره از انتخابات مردم جزیره کیش علاوه بر مشارکت در انتخاب رییس جمهوری، پنج عضو شورای شهر و ۶ عضو شورای اسلامی روستاها در جزیره لاوان و هندورابی را راهی پارلمان‌ محلی می کنند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی و در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =