۲۸ نفر
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹
یک سوال مهم درباره محمود احمدی نژاد

پای احمدی نژاد به نشست انتخاباتی کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین باز شد.

«پیروزی قطعی اصولگرایان در انتخابات؛ توهم یا واقعیت؟» این عنوان جدیدترین نشست مجازی خبرگزاری خبرآنلاین در کلاب هاوس است که درحال برگزاری است.

در بخشی از این نشست مجازی، سوالی از میلاد گودرزی از چهره های منتسب به جریان عدالت خواه از مهمانان حاضر در نشست مطرح شد. از گودرزی پرسیده شد بین این 50 نامزد از جریان عدالت خواهی نامزد خاصی دارید؟ آیا یکی مثل آقای احمدی‌نژاد در طیف شما قرار می‌گیرد؟

گودرزی در پاسخ به این سوال گفت: من جریان عدالت‌خواه را هنوز یک جریان احتماعی می‌دانم و این جریان همچنان سیاسی نیست که بخواهد کاندیدا داشته باشد. به همین دلیل من در بین کاندیدا کسی را نمی‌بینم که نماینده جریان عدالت خواه باشد. آدم‌های ضدفساد مثل آقای رئیسی وجود دارد، اما ضدفساد بودن به معنای عدالت‌خواهی نیست.

وی گفت: آقای احمدی‌نژاد نسبت به قبل یک آدم دیگری است و حرف‌هایشان درباره خصوصی‌سازی نشان می‌دهد که تفاوتی با جریان راست کنونی ندارد.

در ادامه محمدعلی ابطحی از گودرزی پرسید؛«عدالتخواهی از اول این انتخابات وجود داشته است، طبیعتا باید یک کاندیدایی داشته باشد. این طور نیست؟»

گودرزی نیز پاسخ داد: من این سوال را از شما باید بپرسم، جریان عدالت‌خواهی در این مدت در کجای جریان سیاسی حضور داشته است؟ من در جریان‌های سیاسی ردپای عدالت طلبی اصیل را ندیدم.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =