بازداشت و کشته شدن ۴۲ نفر از اراذل و اوباش ارومیه و خوی / آخرین کشفیات کالاهای اساسی توسط سربازان گمنام امام زمان

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی از دستگیری ۲۸ نفر از اراذل و اوباش و کشته شدن ۴ نفر از آنان در شهرهای ارومیه و خوی طی ۵۸ روز گذشته و در راستای مبارزه با اخلالگران امنیت خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، مدیرکل اطلاعات استان در پنجمین نشست صمیمی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه، مبارزه با اخلالگران امنیت جامعه و مفاسد اقتصادی و اداری ادامه دارد، افزود: در راستای مبارزه با اراذل و اوباش در استان ۲۸ نفر از اوباش توسط سربازان گمنام امام زمان بازداشت و در این راستا ۲نفر از اوباش در ارومیه و ۲ نفر در خوی به دلیل عدم تسلیم در مقابل حکم قانون و در درگیری با سربازان گمنام امام زمان (عج) کشته شدند.

وی گفت: در حوزه اقتصادی و در ظرف ۵۸ روز گذشته، با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) بیش از ۳۸ تن مواد مخدر پیش‌ساز ، هزار میلیارد تومان تخلف تعهدات ارزی، احتکار ۱۰۰ تن برنج، ۱۰۰تن روغن نباتی ، ۱۰۰تن آرد و ۴۲ هزار لیتر روغن خودرو، باندهای قاچاق ارز و سوخت به ارزش ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیارد تومان، بزرگترین باند قاچاق گوشی موبایل در شمال‌غرب با ۳۶هزار گوشی موبایل به ارزش بیش از ۲۸۱ میلیارد تومان و ١٠٠٠ هکتار زمین خواری کشف و منهدم شده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی ادامه داد: کشف ۳۸ تن موادمخدر "پیش‌ساز" و همچنین کشف ۴۰۰ سلاح جنگی از دیگر کشفیات دو ماه گذشته بوده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اضافه کرد:  ۳ مورد حضور نیروهای تکفیری که با عبور از استان قصد ورود به استان‌های مرکزی کشور و عملیات خرابکارانه داشتند، دستگیر و باند آنها متلاشی شد.

وی با بیان اینکه دستگیری‌ها و مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری ادامه دارد خاطرنشان کرد: در ماه‌های اخیر این دستگیری‌ها علاوه بر شهرداری، در هلال احمر، امور مالیاتی، جهاد کشاورزی، گمرکات و صنعت، معدن و تجارت بوده است ضمن اینکه پرونده دستگیری‌ها در شهرداری‌ها و شوراهای شهر بسته نشده و ادامه دارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: کارمندان می‌توانند در خارج از وقت اداری، فعالیت‌ انتخاباتی داشته باشند و حراست ادارات اجازه برخورد ندارند.

در این نشست که نماینده اکثر رسانه‌های استان و کانال‌های تلگرامی حضور داشتند، خبرنگاران به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در زمینه‌های مختلف از جمله عملکرد اداره کل اطلاعات و مشکلات مختلف جامعه و انتخابات و... پرداختند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1516901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =